Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Hjelp meg med å kom med forslag. (helst ikke penger).
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Smykke, armbånd, tallerken/kopp med illustrasjoner av Torbjørn Egner. Litt mer originale forslag; Liten ryggsekk, Tripp-trapp-stol. Eller pensko i str 1 år.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Et skikkelig smykkeskrin. Et sånt stort et i "skinn" som kan følge henne hele livet. Greieste gaven vi fikk til jentene våre, ble tatt i bruk med en gang Barnesølje til bunad. Bergans barnetursekk med ståltermos e.l. oppi. Smykker. Gavekort hos fotografen.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Ihvertfall ikke smykker tl babyer/små barn. Mest bortkasta gaven vi fikk. null nytteverdi. Det samme gjelder teui til dåpsattest, tannglass og annet "juggel". Noen skikkelige fine barnebøker er stas.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Men kan være med på at barnesølje kan være kjekt å ha.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Sølje har alltis vært stor stas å få herover...vakkert og ikke såå vanlig tror jeg!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Eldste jenta mi er nå 3 år og elsker å pynte seg, så hun er kjempeglad for smykkene hun fikk til dåpen. Har et armbånd i sølv som hun har på hele tiden, tar det aldri av. Andre smykker som gullhjerte osv (kjede) bruker hun hver gang hun skal pynte seg, fryder seg når hun får titte oppi sitt store smykkeskrin (som står utilgjengelig på en hylle) og velge seg et smykke. Så min erfaring er at barnesmykker er kjempegøy og at de blir brukt. Hun fikk også sølje og den blir brukt på 17.mai, julaften og andre ganger bunaden brukes. Men som sagt, det store smykkeskrinet er absolutt en kjempeflott gave.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 De kjekkeste gavene mine unger fikk var trehjulsykkel og berganssekk til bruk i barnehagen. Sølvskje og gaffel har vi brukt veldig mye...ikke så flink til å pusse dem...men men. Pynter sjelden jentene mine med smykker, men syns det var kjekt at de fikk armbånd med navn ingravert.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 Kjøp eventyrbok eller kanskje en berganssekk? http://bergans.no/sider/sekker_detalje.asp?modID=812 utrolig søt den rosa da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå