Gå til innhold

Halsbrann!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere?!

Hva har dere måttet kutte ut? Og hva spiser dere for å lindre?!

Jeg er despo!!! Er sykt vill etter vaniljesaus, men er usikker på om det egentlig virker. Godt der og da iallefall!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drakk masse melk.

Ble verre av: sjokolade, kullsyre og sterk mat.

Skrevet

Prøv den medisinen de reklamerer for på tv for tiden. Pantoloc heter den. Fås reseptfritt:)

Skrevet

Gaviscon er fasiten....Spis hva enn du vil, Gaviscon fikser opp :)

Skrevet

All krydret mat og drikke med kullsyre forværrer, hold deg langt unna eplejuice (jeg holdt på å dø etter et glass!).

Hev hodeenden på senga.

Vaniljeis hjelper, det samme gjør rå gulrot (litt sunnere). Melk, yoghurt og annen melkemat hjelper. Det hjelper å spise banan eller tygge mandler.

Jeg syntes gaviscon hjalp godt, men det finnes sterkere medisiner også. De selges reseptfritt på apotek, men ifølge damen som jobber der er det bare gaviscon som er greit til gravide uten å ha snakket med lege først. De litt sterkere remediene skal man ha godkjent av lege før man tar...

Skrevet

Gaviscon funket ikke på meg :( reagerte veldig på sterk mat og sjokolade. Beste medisin: Love hearts... funker med en gang. :-)

Skrevet

Kan man ta samarin?

Skrevet

natron eneste som hjalp meg. jeg brukte flere tusen på legemidler som gaviscon. det hjalp litt. men natron var det beste. prøv det.

bland med vann.

Skrevet

Ha ha ha, jeg har nettopp født og er KVITT halsbrannen!! :-) Bedre enn sex eller hva jeg skal si, det er SÅ utrolig godt å være ferdig med månedsvis av smerte i bryst og hals!

Så det som hjelper best, er å føde :-D

Men seriøst; Gaviscon hjalp ingenting på meg til slutt. Jeg kjøpte noe som begynner på N, og gravide kan fint ta dette. Klarer ikke huske hva det het, men det er det sikkert noen andre her som kan, ev. spør på apoteket.

Skrevet

Link! Link! LINK!!!

Og ja, både legen min og apoteket sier det er greit å ta som gravid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...