Gå til innhold

Hvilken reisetrille anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lyst på sånn små dobbel-hjul..

Har lyst på ei vogn som man kan ligge helt flatt i, har ganske stor kalesje, men som blir ganske liten sammenslått.

Regner med at denne vogna ikke finnes ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Bugaboo Bee og er superfornøyde med den.

God for knerten å sove i, god kalesje og heldekkende trekk for regn og sol. Liten sammenslått, men selvsagt større enn paraplytrillene. Sittedelen kan vendes slik at du velger om barnet skal sitte med eller mot kjøreretningen. Fjærer på ujevnt underlag og har til og med klart seg med ståkarakter over svaberg og på humpete skogsstier hvis vi av en eller annen grunn har funnet det mer praktisk å ha vogn enn bæremeis.

Den koster litt mer enn de helt enkle trallene, men i sommerhalvåret er den også til gjengjeld den eneste vogna vi bruker, så vi har fått valuta for pengene og vel så det.

Skrevet

Jeg lurte akkurat i dag på hvorfor alle reisetriller har dobbelhjul... ikke at jeg synes det er noe problem. Vi har brukt McLaren techno xt i to uker og er superfornøyde!- Kan legges helt flatt og har glidelås i kalesjen så den kan bli stor og skjermer godt for sola. Den har altså dobbelthjul men de er ikke så veldig små og de kan enten være svingbare eller låses. Småen ligger godt i den og det ser ut til at den kommer til å være fin når han blir større og skal sitte mest oppreist i den også. Veldig god å trille på diverse underlag (har gått mye på brostein) Den veier 6,5 kg og har et håndtak man kan bære den i når den er sammenslått. Anbefales virkelig.

Skrevet

Joda, den finnes. Bugaboo Bee!!

Skrevet

Anbefaler Maclaren Techno XT på det varmeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...