Gå til innhold

Hyggelig gett !!! Hvordan hadde dere reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet to en halv time unna hjemstedet mitt for et år siden. Jeg har invitert faren og stemoren MANGE ganger, men det passer aldri. De har sagt at de skal komme mange ganger. Pappa har sagt at han skal kjøre motorsykkel hit med kameratene sine, men når jeg spør så er han alltid opptatt. Når han er på motorsykkelfest så ringer han og kameratene sier de vil komme hit.. De skulle plutselig dukke opp, men når jeg ringer så finner de alltid på noe annet.

Herregud som jeg savner moren min. Savner en god forelder, jeg.

En jeg kan stole på og som vil se hvordan jeg bor. Lei av at det er alltid jeg som må ringe faren min. Lei av å bli skuffet..

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Mange klemmer fra meg.

Vet på en måte hvordan du har det. Har en mor som aldri har tid, og har bestemt meg for at den dagen hun har tid så har ikke jeg tid.

Når man blir foreldre så ingår man en pakt for resten av livet. Man kan ikke bare snu ryggen til barnet sitt.

Eneste gode som kommer ut av det er at vi kommer alltid til å være der for våre barn.

Klem

Skrevet

Huffda, høres ikke så greit ut.

Vet ikke helt hva jeg skal si, så sender deg en klem jeg og håper at det hjelper litt.

KLEM!

Skrevet

Det er sant som du sier. Man vet hvordan man IKKE skal være.

Det er jo trøsten man føler. Jeg får lyst til å si nei om de en gang har lyst til å komme. Det er så STOR forskjell på han/de og mamma. Og jeg savner henne bare mer og mer. Føler ikke at jeg har noen forelder igjen.

Jeg vet i hvert fall at jeg aldri skal bli som dem !!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

En mager trøst, men jeg bodde 15 minutter unna pappaen min og hans kone i 3 år. De kom bare til ungenes bursdag, om de ble bedt.

Nå har vi flyttet, hold deg fast, 30 minutter lengre vekk, så nå er det hvertfall altfor langt å reise hit på besøk. Forresten, de kommer aldri på besøk, de kommer bare hvis de blir bedt på noe. Og da skal det være viktig

Klem til deg! Hold ut, det er hans tap ikke ditt!

Skrevet

Vet veldig, veldig godt hvordan du har det...Mitt beste råd; innfinn deg med situasjonen.

Har svært liten kontakt med min egen mor i dag av div. grunner.Som du sier selv, kommer aldri til å gjøre det samme mot mine barn.

Det er DITT liv, du velger selv hvordan du vil leve det. Ta konsise valg, bestem deg og ta alt deretter.

LYKKE TIL!

Gjest datatyven
Skrevet

Så trist du har mista mammaen din som du er så glad i og hadde godt forhold til.

Når det gjleder faren din, så er det jo dårlig fra han sin side. Men man har nå en gang de foreldrene man har fått uttdelt, lite man kan gjøre fra eller til. Jeg føler det er lettere å bare akseptere at sånn er det, ikke gå å ønske at ting var annerledes.

Vi er voksne nå og må gjøre det beste ut av situasjonen, heller lete etter lyspunkter, enn å fokusere på det dumme det leie og bli lei seg.

Så må vi også forsøke å passe på at vi ikke gjør samme feil for våre barn.

Min problemstilling er annerledes enn din, men skuffelser har det vært mange av. Jeg har bestemt meg for å pleie forholdet så flere skuffelser kommer nok.

Aksepter at han ikke kommer på besøk, det blir lettere for deg selv er mitt råd. Uten at du bad om det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...