Gå til innhold

kloke damer.. må ha hjelp ang studier i annen by.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått plass på et mastersprogram ved ntnu. jeg vil veldig veldig gjeren starte på dette. mitt største problem er at jeg bor i en by 50 mil fra trondheim. Har en liten jentunge og leilighet. Å flytte innebærer en stor omveltning i vår hverdag og store endringer. det mest idelle er å kunne pendle. Altså reise opp til trondheim og avgi eksamener osv.

Aner ikke hva jeg skal gjøre.. er så vanskelig! :(

er det mulig å gjøre slikt ? noen som kan gi meg noen gode råd?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har fått skoleplass 57 mil borte fra her vi bor nå, og jeg har også et lite barn. Jeg har sagt opp leilighet og bhg. plass, og tar med meg barnet å flytter. Jeg har ikke noe mann, så den biten er jo ikke noe problem.

Det største problemet mitt er at jeg ikke kjenner noen der vi skal flytte. Jeg har ingen til å stille opp om barnet er sykt ved eksamen feks. Jeg har innsett at om jeg vil ha denne utdannelsen må jeg bare pakke sakene våre å flytte.

Vet ikke om det er mulig å studere hjemmefra om det er heltidsstudium, men jeg tviler. Hadde det vært en mulighet hadde det vel kanskje vært lagt opp til deltidsstudium??

Skrevet

om det ikke er obligatoriske forelesninger så kan du i prinsippet reise ned og ta eksamen bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...