Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Hei hei. Først og fremst så har jeg PCOS. Så det er ikke noe unormalt at jeg ikke har mens. Men denne gang trodde jeg virkelig jeg skulle få tante rød på besøk... Siden EL tirsdag for 2 uker siden har jeg hatt murringer i nedre del av magen. Slik jeg pleier å ha når jeg venter tante rød. Jeg er jo ikke sikker på at jeg hadde EL. Men jeg fikk mye blankt slim som jeg kunne dra ut. Og en liten "ert" med blankt slim. Så jeg har vel egentlig gått ut fra at jeg hadde EL forrige tirsdag *flau* Men løsner egget etter eller før slimet? I dag tok jeg en test og den var negativ. men jeg burde jo fått TR snart da.... Noen som har noen tips/råd??
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Det er lov å skrive mensen her altså. Vi blir ikke støtt av det...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Mulig du har en litt lengre lutealfase enn normalt.... vanlig lutealfase er på 14 dager, men vet om de som har opptil 18 dager også....hvordan er din syklus? Har du mens hver måned? Lange sykluser? Er vel ikke uvanlig at mensen uteblir noen mnd når man har pcos (uten at man er gravid). Egget slippes som regel 2-3.dagen med elslim! Håper du får en spire snart ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå