Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Hva gjør dere når barna skal bade? Mini har badebalje fra Ikea, men den begynner å bli liten nå som han liker å leke når han bader. What to do?? Tips??? Litt tidlig å begynne å dusje en ettåring. Ikke like kos det på kvelden som et bad
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Helt greit å dusje, men mini ELSKER jo å bade. Og jeg syns det er et koselig innslag i kveldsrutinen...
Gjest Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Vi bader henne i balje som vi setter i dusjen Vi tar henne med i dusjen og av og til, men mest stas i badebalja
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Har en stor balje som dekker nesten hele dusjen. Han kan fint bade i den selv om han nå er tre år. Nå så dusjer vi han helst, men frem til han var to og et halvt gikk det mest i bading i balje.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Vi bader han i balja som ligger i vårt badekar
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Kjøp en større balje da vel !! Baljen trenger da ikke "formelt" hete BADEbalje.. Da vi hadde leilighet uten badekar, så kjøpte vi en 60 l balje på en jernvarehandel. God plass i den! Fikk plass til både en 4åring + en 1åring (ikke god plass, men.. hehe) En 1åring får iallefall god lekeplass. Baljen er hvit med runde hjørner, og den kostet noe slikt som 99 kr.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 vi har også en badebalje fra ikea, den blå med sånn antiskli i (den du har?) og den bader både 6åringen og 3åringen i....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå