Gå til innhold

match.com og lignende kontaktsider, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått kjæreste eller venn gjennom nett? jeg har aldri testet dette før, men har litt lyst å prøve. Har jo ikke noe å tape:-P Noen med erfariner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på møteplassen. Mange som tar kontakt. Traff en der for noen mnder siden som jeg var sammen med en liten stund. Jeg sa at jeg ikke ville mer, men det var andre årsaker til det.

Holder nå på å snakke med en annen. Skal besøke han denne helga.

Mange koselige mannfolk der ja =) =)

Skrevet

Oj, spennende:-D

Hva vil anbefales, møteplassen eller match? jeg er intressert i både tur-venner og evt kjæreste:-P

HI

Skrevet

Jeg var på sukker en stund, men det føltes litt overfladisk. Virket som om det bare var babes og flotte menn der. Kom likevel i kontakt med to gutter der, en har jeg møtt og kommer nok til å møte igjen, en annen er blitt en god venn som jeg skriver sms eller msn med hver dag stort sett hele dagen, men vi har aldri møtt hverandre.

Avsluttet på sukker og gikk over til møteplssen, og har fått mye respons der også. Men jeg avsluttet der også, for jeg er egentlig bare interessert i ham jeg har møtt, hehe;)

Skrevet

Jeg har ikke vært på match. Men møteplassen koster penger da, om du skal skrive til andre. Men da blir det mer seiøst for meg, så synes det er greit.

Koster ikke så masse, men litt.

Skrevet

Fant min samboer på finnenvenn.no Og siden den gang har vi fått to skjønne barn, hus og er snart godt gift :)

Skrevet

Jeg traff mannen min på adultfriendfinder.com, og ingen av oss var egentlig på jakt etter et forhold...

Nå har vi vært sammen i snart 5 år, og venter første barnet vårt :)

Skrevet

Jeg møtte kjæresen min på match.com :)

I utgangspunktet var jeg veldig skeptisk til å møte noen via internett. Men profilen hans bare "traff" meg, og fra vi begynte å skrive gikk alt veldig fort. Vi ble veldig godt kjent veldig tidlig og flyttet sammen nesten med en gang.

Fordelen med match (kjenner ikke til de andre) er at man kan sette endel kriterier på den andre. Jeg var veldig bevisst på hva jeg ikke ville ha og kunne dermed "luke" ut andre ganske mye fortere enn man for eksempel får gjort i virkeligheten. Det koster penger, men jeg betalte bare for en måned og fikk full klaff!!

Nå er jeg forlovet og gravid og er virkelig lykkelig!

Skrevet

jeg traff mannen min på nett..

Skrevet

jeg traff mannen min der for ca 3 år siden... nå venter vi første barn.. har også tidligere truffet en som jeg var i forhold med i 8 mnd.. jeg ssyns det var en grei måte å bli kjent på og litt spennende er det jo hvis kjemien stemmer...lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...