Tøysetipp Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Trenger SÅRT å gå ned i vekt til bryllupet. Vil gå ned 20 kilo. Og samboeren min 5 kilo (blæh:-) Hva er prisen og er det mulig å gå ned så mye som 20 kilo? Kommer til å havne på humor.no om jeg skal se slik ut som jeg gjør nå !!!
Mamma til to gulljenter Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Hei! Nå er ikke jeg helt kvalifisert til å svare på spørsmålet ditt egentlig, for har ikke forsøkt det selv - bare vært inne på tanken... MEN Jeg kjenner flere som har vært med på dette programmet, og de har gått ned masse. Det spørs jo hvor lang tid du ser for deg på vektnedgangen også så klart.... Jeg var sterkt inne på tanken om å melde meg på - men fikk litt fnatt av å tenke på å bare kunne drikke pulvershake i minimun 6!!! uker. Deretter introduseres visst mer og mer vanlig mat igjen. I tillegg binder man seg til trening minimum to ganger i uka. Så det er jo bankers å gå ned! Så dersom du har stålvilje og selvbeherskelse har jeg ingen tvil om at du vil lykkes Jeg derimot...... Har f.eks prøvd meg på denne fantastiske suppekuren to ganger - og overlevd kun første dagen begge gangene :S Men har du lang tid på deg, er det jo et alternativ f.eks Grete Roede eller andre grupper der man spiser mat. Det har i alle fall vært lettere å kombinere med et normalt familieliv. Og hvis du legger inn trening i tillegg, vil jo vektnåla bevege seg forholdsvis raskt nedover her også. Kjedelig med sånne vektgreier! Jeg skal ta et ordentlig tak etter ferie.... -nok en gang Lykke til i alle fall!
Synn(d)e Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har ingen erfaring enda, men starter på kurs nå i høst. Og klart det går. Opplegget er for de som skal ned mye. Hvor fort du går ned kommer sikkert an på hva som er utgangspunktet ditt og hvor lenge du klarer å gå på kun pulver, samt hvor mye du trener. (er ikke sikker på hvor hardt man kan trene under pulverkuren). Hun over her skrev at du binder deg til trening 2 ganger i uken, det tror jeg ikke - men mye av opplegget er jo å komme igang med regelmessig trening Hvor lang tid har du på deg?
Mamma til to gulljenter Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Jo, det er slik her i alle fall, var nemlig på samtale med veilederen. Man binder seg til trening to ganger i uka de første 8 (tror jeg det var) ukene, deretter må man trene tre ganger i uken i 4 uker, og deretter tilbake til to ganger i uka resten av det året man har bundet seg til. Man skal jo gjøre om livsstilen, ikke bare kostholdet. Tror nok det er derfor man må binde seg til trening.
Synn(d)e Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Ok Sikkert ikke helt likt på alle senterene. Men ja, fokuset på trening er stort, jobben er jo ikke gjort med pulverkuren, det er på en måte etterpå at kampen starter skikkelig!
Tøysetipp Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2010 Oh lord ! Er det bare shaker? Jeg liker jo ikke shaker:-(((( Men, er fast bestemt (nå i hvert fall) å kunne klare det. Det blir drittøft, men jeg trenger noen som passer på meg. Jeg klarer ikke trene om noen ikke ser at jeg har gjort det, eller jeg får positiv feedback på hvor flink jeg har vært. Så barnslig er jeg. Men, ..... kan man ikke ta seg en fest i ny og ne? Hvor mye koster det? TUSEN takk for svar:-)))))
Synn(d)e Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Du får tett oppfølging fra veileder. Men det er strengt....ikke en tyggegummi engang tror jeg. Ikke under shake-perioden hvertfall :-) Dyrt syns nå jeg, men hvis det betyr at jeg kan bli normalvektig igjen er det verdt hver krone. Ca 900 pr mnd for kurs og trening + ca 700 for pulver pr uke (som er ca 6 uker).
Mamma til to gulljenter Skrevet 20. juli 2010 #9 Skrevet 20. juli 2010 Husker ikke helt eksakt prisen - det vet sikkert hun som skal gå kurs, men mener det var noe i rundt 1200 i mnd - eller er jeg helt på tur nå?... Mitt medlemsskap betaler jeg 540 for i mnd, og mener det var rundt 700 i tillegg til medlemsskapet den perioden det er kurs - men man binder seg jo til et år på helsesenteret. I tillegg var det rundt 700 kroner i uka for shaker! Men dette skal du jo ikke bruke hele året
Tøysetipp Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2010 Oi, synes det var billig jeg, ifht. hva jeg hadde forestillt meg. Men, OMG ikke en tyggegummi en gang. Jeg kommer til å være den største megga. Avhengig av pepsi max. SI vi har lov til å røyke og drikke kaffe?
Pellepan07 Skrevet 20. juli 2010 #11 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har gått på easy-life siden februar, og er kjempefornøyd! Gått ned 18kg, og kunne nok strengt tatt gått ned mer dersom jeg hadde vært litt mer strukturert..Min erfaring er at opplegget er forskjellig fra de ulike sentrene. Der jeg går er det ikke noe fast treningsopplegg foruten at man får gjennomgang av apparatene, og så er det litt opp til deg selv å trene, men det vektlegges at det er trening som skal til for å få best resultat. Det er lite fokus på pulver da man med hele opplegget skal tillæres en livsstilsendring med riktig kosthold og mer bevegelse. Jeg har spist lavkalori, med noen "glipp" innimellom, og det fungerer for min del. Bare pulver i flere uker gir ikke meg noen innføring av å spise riktig og å bli vant med et kosthold jeg kan leve med uten å gå opp i vekt, men for all del man går jo kjapt ned i vekt med bare pulver. Fordelen med kostregulert opplegg er at man ved å ha hyppige veiinger er at man lett ser hva man kan spise og hva man evt må holde seg mer unna, eks jeg tåler dårlig hvitt mel og legger på meg bare ved å se på en hvetebolle. Synes Easy Life er veldig bra opplegg og verdt pengene, jeg betaler 690kr pr mnd og det inkluderer all form for trening samt oppfølging i et år. Pulver kommer i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå