Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 hvis dere skulle gått til en cafe, for foreldre med barn osv, hva hadde dere ønsket å hatt der? hva hadde fristet veldig, å gått til?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 hvem som helst kan igrunn svare på dette
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Et sted der barna ikke kan stikke av. Altså med gjerder eller dører. Da kan man slappe litt mer av som forelder. Ellers er selvsagt leker moro. Både Maskinistenes hus, Jordbær og Cafe for liten og stor er hyggelige steder å gå med barn.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 jeg overtar nemlig liten og stor nå, og ønsker å forandre litt, eller gjøre det enda litt bedre for barna
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Liten og stor har ok lekekrok, men den har hatt elendig mat. Og de som jobbet der har ikke husket hva man bestile, tatt feil ordre selv om man spesifisererer som bare det. Babymat er smart også. Og inne i barselkroken blir den oransjefarge veldig tung...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 takk for innspill hvis og evt når jeg overtar, da skal den orange fargen vekk, til en lys farge, aldri likt den selv. det kommer nye mennesker inn på kjøkkenet. jeg blir eier, og har mange gode innspill for barn, med barnemenyer, babymat, litt artige ting
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Syntes prisene må ned. Betalte ca 160kr for en kyllingsalat og en eplemost. Det er ganske drøyt, iallefall når man tenker på hva slags klientell de skal ha. Husmødre hjemme i permisjon, som ikke har så god råd. Ellers er det jo en veldig bra plass å ta med barna sine, og er glad det er en slik mulighet her i Tønsberg. Vil også legge til, at det hadde vært et draplaster å reklamere for forskjellige treff pr uke....kanskje dra igang noe quiz på kveldene så mødre kan treffes uten barn, osv....?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 jeg skal gi nærmere beskjed når jeg starter dette stedet, hvis alt går i orden, derfor er jeg anonym i mellomtiden, men ja, det hadde vært mulig, å få til noe som det bare er mødre, og hyggelige ting på kveldene. jeg har vært hjemme i to år nå, med frøkna, så nå skal alt fokuseres på dette stedet!! også er det en god mulighet å bli bedre kjent, også uten barn!
LinnisR83 Skrevet 21. juli 2010 #10 Skrevet 21. juli 2010 Ja, og få inn noen møter på dagen da, selvsagt, til en fast dato. Feks, første mandag i mnd : Småbarnsforeldrenes treff. Andre mandagen i mnd, Barn i magen treff, Tredje mandag i mnd : Alenemødre treff...osv...Slik at man har en dag å forholde seg til på en måte Ønsker deg lykke til, og håper det går bra. Vi trenger et slikt sted
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #11 Skrevet 21. juli 2010 priser i forhold til det du serverer. Server gjerne en sunn dagens, er du heldig kan du få stamkunder som kommer pga av sunn mat til seg og barnet. JEg har tre barn og kommer gjerne om du lager sunn økologisk mat i store gryter.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #12 Skrevet 21. juli 2010 takk for masse gode tips, dette taes til ettertanke, og blir planene mine aktuelt, så er det akkurat slike ting jeg skal gjøre! noen gode, sunne retter som kunne vært interressant? håper jeg får realisert ting nå videre framover, og da skal jeg annonnsere det ut her, for dere hvis det blir slik, så tenkte jeg også å lage en slags "hjemmeside" (blir nok bare på en bloggside, hvor man ser meny osv.) og datoer for ting osv.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #13 Skrevet 21. juli 2010 Ja, sunn mat er bra! Sist de annonserte med sunn mat og resultatet var skiver med nugatti så blei jeg skuffa vil jeg si.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #14 Skrevet 21. juli 2010 Små detaljer gjør stor forskjell. På jordbær kafen på Farmanstredet koster en kopp kakao 35 kroner. Grei pris igrunn. Da får man en stor kopp med masse krem og små sjokoladebiter på. Ser veldig delikat ut, koster ikke mye mer for dere, og gir inntrykk av god smak og kvalitet. På jordbær kan man også få ferskt brød med pålegg til barna for 18 kroner. Veldig bra. Nå har jeg ikke vært på liten og stor selv, men har de toalett der? Med stellebord etc?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #15 Skrevet 21. juli 2010 Jeg tror at cafe liten og stor må reklamere litt mer for seg selv. Ikke alle som bor i distriktet vet at vi har en sånn cafe. Den ligger jo litt bortgjemt, så å annonsere i avisa o.l. er sikkert en god ide. Også er det sikkert lurt å prøve å lokke folk til å ta barseltreffa sine der. Hvordan vet jeg ikke, men sikkert et godt alternativ til de som syns det blir pes å ha det hjemme.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #16 Skrevet 21. juli 2010 Det hadde vært fint med en uteplass...men det er sikkert ikke så lett å få til :\
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #17 Skrevet 21. juli 2010 ja annonsering skal det absolutt bli! derfor ska jeg også lage en slags nettside, for å skrive opp tider med evt barseltreff, ting for mødre og ja.alt mulig nye leker skal inn der, og vippestoler for de minste også tenkte jeg. fersk brød, med diverse pålegg blir det (syns slikt er greit, merker det selv på ungen min) nå ska alle på kjøkkenet byttes ut, og ting forandres litt. jeg er ung, men har masse ideer til å få dette til å bli et godt sted for foreldre og barn :D men får se når jeg får overtatt osv
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #18 Skrevet 21. juli 2010 desverre så er det ikke uteplass, noe jeg syns er veldig synd men ikke noe jeg får gjort med dette er jeg redd, parkering er også noe jeg savner, men jeg får ikke gjort noe med det. men hvem vet, om det blir et annet lokale etterhvert også
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #19 Skrevet 21. juli 2010 Hei 21:13 Det er ikke toalett på liten og stor. Beklager dette! Ettersom kundene stortsett er småbarnsmødre, går vi ut ifra at de har med bleier:):)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #20 Skrevet 21. juli 2010 joda, de har med bleier, meeeeeen det er synd det ikke er det. og når vi overtar, får vi heller ikke gjort noe med dette. men alt skal bli så godt som mulig, og det skal absolutt annonseres og bli forandringer slik at folk får vite det, når nye eiere kommer
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #21 Skrevet 21. juli 2010 Helt utrolig med en cafe uten toalett....
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #24 Skrevet 21. juli 2010 Det er da toalett der?! Jeg har gått på do der før iallfall, jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #25 Skrevet 21. juli 2010 den ble stengt en periode, så det ER, men det var noe galt(?) uansett, så blir det det igjen. vet ikke ang nå, men det kjæm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå