Gå til innhold

glemt ppille, mindre blødning enn normalt - hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

glemte en ppille på brettet, men aner ikke hvilken jeg glemte. Fikk blødning litt tidligere enn normalt ( ift sukkerpillene), og blødningen var mindre enn en "vanlig" menstruasjon.. når jeg da begynte å sukkerpillene så bødde jeg jo så og si ingenting...(bare spotting, om man kan kalle det det)

er det ikke mest sannsynlig at jeg IKKE er gravid da?

hadde ikke tenkt å få nr 2 helt enda ;)

sorry, dere er sikkert drittlei slike spm, men jeg blir gal av å lure, og blir ikke noe særlig klokere av å google.. og apoteket er ikke åpent før i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en p-pille eller ev av de på slutten av brettet (sukkerpille) du har glemt??

Og tok du neste innen 48t etter du skulle tatt den du glemte??

Skrevet

vist du blør mye mindre enn norm ville jeg tatt en test, jeg hadde litt "spotting" ved mens tid de 3 første mnd av mitt svangerskap.........

Skrevet

Det er helt vanlig. Jeg har opplevd det mange ganger på p-pillen, uten at jeg har vært gravid.

Skrevet

At blødningen ikke oppfører seg normalt tyder jo på at noe er forandret i hormonbalansen i kroppen, det du kan gjøre selv er å ta en test.

Den kan selvfølgelig være positiv, men mest sannsynlig er den negativ. Sjansen for å bli gravid pga en glemt pille er ikke så veldig stor. Kjenner selv ei det skjedde med, men jeg kjenner maaaaaaange som har glemt en pille, antagelig alle som går på pilla ;)

Fortsetter du med blødningsforstyrrelser kontakter du lege, kanskje må du bytte pillemerke...

Skrevet

takk for svar :)

glemte en ppille med virkestoff ja.. men vet ikke om det var i begynnelsen eller på slutten av brettet jeg glemte..

Har egentlig hatt uregelmessige blødninger (begynte å blø et par dager før jeg skulle ta sukkertablettene) helt siden førstemann ble født (ett år siden), men det har ikke vært så lite som det var denne gangen, og når jeg da i tillegg fikk det tidligere også så ble jeg litt usikker....

føler meg jo oppblåst og kjenner små bobler inni magan, haha.. blir jo helt paranoid ;)

Skrevet

så lenge du husket dagen etter er det ikke p-pillene som gjør det.

Man kan glemme to piller pr brett om man bare husker dagen etter uten at de er utrygge (bare de ikke er etter hverandre)

Men kan jo ta en test for å være på den sikre siden

Hilsen en som ble gravid på pillen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...