Gå til innhold

Trange klær. bare for unge og perfekte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går egentlig grensen for hva man kan ha på seg av trange klær? Går du ofte i trange klær?

Gikk mye i det før jeg fikk babyn, men nå vet jeg ikke helt:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke trange klær selv, men det er mer fordi jeg føler meg tjukk.

Synes alle må få gå i det som passer dem..

Skrevet

Man trenger da ikke være perfekt, men er ikke pent med valker. Så hvis man selv ikke føler seg fin, så er det kanskje fordi man ikke er så fin?

Skrevet

Syns man bør være slank ja! Og kanskje ikke så veldig gammel heller

Skrevet

Hvis du ser deg litt rundt når du er ute, så er det mange som bruker trange klær som ikke er unge og perfekte. Noen ser flotte ut, mens andre kanskje burde tenkt seg om en gang til før de gikk ut. Synes jeg da.

Ettersittende klær kan være fint selv om man ikke er "perfekt" hvis man finner et snitt som passer sin kropp. Å gjemme seg under store klær er ikke alltid så fint det heller.

Skrevet

ALLE!!! burde kle seg etter den kroppen de har , og ikke den kroppen de skulle ønske de hadde! Syntes mange har ganske billig og utfordrende stil med trange , ettersittende, og utringede klær! Hvorfor må norske damer kle seg så vulgært og se så billige ut?

Skrevet

Man kan kle seg figurnært nesten uansett hva slags kropp man har, det er ikke nødvendig å kle seg i telt!

Har man noen ekstra kilo kler man seg ikke i tettsittende klær, det er virkelig ikke pent. Men en innsvingt tunika ser bra ut uansett hvordan fasongen er, bare den ikke strammer over valken ;-)

Det rareste jeg ser er overvektige mennesker i hvit bomullstights, hver eneste lille ujevnhet i lårene, rompa og knærne synes. En ting er å stå rolig foran speilet, men når man går og beveger seg tyter appelsinhud og fettvalker rundt knærne frem og en hvit tights fremhever det! Velg nå for guds skyld en med litt farge på..

Hilsen ei som veier 15 kilo for mye og prøver kle seg deretter. Kan være vanskelig synes jeg.

Skrevet

Synes at man godt kan gå i trange/tettsittende klær såfremt man ikke har fettvalker som tyter ut både her og der. Er selv ganske slank, men har sommerfuglvinger på ryggen og noen små kjærlighetshåndtak etter siste sv.skap og jeg bruker IKKE tettsittende klær, føler meg ikke vel med det. Er forøvrig ganske ung, 22 år for å være nøyaktig. Synes heller ikke at slike klær har noen aldersgrense, men har man passert 40 + bør man kanskje tenke seg om en gang eller to før man hiver på seg noe ekstremt.

Skrevet

Alle bør kle seg etter fasong,str. og alder! Enkelt og greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...