Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har problemer med huden under armene. Tåler ikke såpe der og blir velig irritert hvis jeg forsøker å barbere meg. Det har ført til at jeg ikke gjør det, men det begrenser jo litt muligheten min til å se flott ut i kjoler eller topper uten ermer. Er det noen som har gode tips. Jeg kan virkelig ikke dette så gi meg gjerne de minste detaljene. Maskin, høvel eller kansje hårfjerningkrem? Barberskum? Lotion?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Voks eller epilering. Ja, det er ubehagelig. Men jeg vil heller ha noen sekunders ubehag enn kløe i dagesvis, slik jeg får ved barbering eller krem. Er det mange hår bruker jeg voks, om jeg har vett til å ta de første hårene i det de kommer bruker jeg epilator..
Gjest Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Jeg bruker balsam som shave-gel. Vanlig hårbalsam. Funker kjempebra! Ellers så kan man fjernehår for godt med laser (?). Koster 1000-2000 pr gang alt etter hvor stort område man vil ta. Man må påregne 5-8 behandlinger. Ei venninne av meg tar nå bikini + armhuler og det koster der 1500. Det tror jeg kanskje jeg også gjør på sikt, for fy faen for noe dritt det er med dette håret.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Laser fungerer ikke for å fjerne håret permanent. Håret er bare borte i 4-5 uker og kommer tilbake uansett hvor mange bahandlinger man tar. kan like godt vokse, så sparer man de pengene... Jeg kjenner flere som jobber med laser og driver laserklinikker, og det er de som har fortalt dette.. Jeg har også tatt ca 10 bahandlinger (gratis) og håret kommer tilbake...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Hvor ofte må du bruke voks? Hvordan gjør man det? Etterbehandling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå