sola26 Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Har slutta på minipillene mine for 2 mnd siden tror jeg:-)ihvertafall 2 mnd.Vi har hatt masse sex,for vi har lyst på en til.Har ikke tatt no EL tester eller noe,men er ganske sikker på at jeg har hatt EL.Sånn ca 12-14 dager etter menns hadde jeg smerter nederst i magen,og slim. Er det ikke sånn at når mann har brukt minipiller tar det ikke så lang tid før syklusen er normal igjen?Har telt 28 dager,så det betyr at jeg egentlig skal ha mens i løpet av disse dagene nå.28 dager i morra. Men,jeg har liksom ikke noe symtomer.Bare litt rar nederst i ryggen i blandt,og mer slim nedentil,helt hvitt kremaktig.Tørr liksom ikke ta noe gravid test,redd for å bli skuffa.
flypapir Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Neida, man MÅ ikke ha noen symptomer. Hender jo folk finner ut at de er gravide halvveis ut i svangerskapet ol... Min erfaring er at man ofte finner symptomer bare man leter hardt nok..
art Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Nå måtte jeg bare le litt når jeg leste overskriften, for du har skrevet man med to Ner, akkurat som i hannkjønnet mann! Så jeg tenkte litt sånn fjernt når jeg leste overskriften.. hi hi! Mente ikke å være frekk, men det var jo litt moro! For dersom en mann er gravid er det jo helt sikkert noen merkelige symptomer de opplever Men, dersom en er gravid er det jo et utall symptomer, og leter en så kan man fort finne noen! Men det sikreste er jo selvfølgelig uteblitt mens og en positiv test. Vet hvordan det er å håpe og ønske at testen er positiv, og før eller senere blir det nok det. Så enten må du kaste deg i det og kjøpe en test eller vente enda litt til! Uansett, tvi tvi, håper symptomene dine er tegn på spire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå