Gå til innhold

Fostervannsprøve


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å ta fostervannsprøve.

 

Er dette bortkastetnår jeg ikke kommer til å ta abort uansett? Tenker litt at hvis jeg får et barn med utviklingshemming vil jeg være forberedt, men på den annen side kommer sjokket på et tidspunkt uansett, det er kanskje bedre å få beskjeden samtidig som en får barnet, at fantasien på en måte er værre enn virkeligheten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at de tar fostervannsprøve på deg hvis det ikke er mistanke om noe galt med fosteret. Det er fordi sjansen øker for å abortere. Hilsen en som har tatt fostervannsprøve.

Skrevet

Om du er under 38 (tror jeg) så får du ikke fostervannsprøve med mindre det er noe som tilsier at det skulle være nødvendig.

Jeg har et barn med DS, og jeg tror ikke jeg ville visst det på forhånd.

Klart at sjokket er overveldende der og da, men det går fort over :)

 

Når det er sagt, så er jo sjansen veldig stor for at barnet ditt er helt normalt :)

 

Lykke til :)

Skrevet

Gratulerer som mamma til verdens fineste....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...