Gå til innhold

Hadde hun pen gravidkropp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

 

Mye finere enn min :P

Skrevet

Hei, det er jo meg jo!

Skrevet

 

Ja! Veldig fin. Synes jo at alle blir ekstra fine når de er gravide jeg da..

Skrevet

Kjempeflott!

Må skryte litt av meg selv og nå. Når jeg var på siste kontroll i uke 40 så sa jordmoren på 55 år at hun hadde aldri sett en så flott gravid før :)

Den kommentaren gjorde meg glad.

Og følte det var litt spesielt siden det var mitt 4 svangerskap på kort tid.

Jeg synes alle gravide er flotte jeg.

Blir glad av å se på de.

Skrevet

Åh, hun var nydelig !! :))

Skrevet

jeg er også like heldig med min jordmor. sis jeg var gravid sa hun det samme til meg, da var jeg 38 uker.

Jeg og ei venninne hadde samme jordmor og hun hadde sagt det til ho også, men jeg synes det var veldig fint gjort av jordmoren:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...