Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Ble modell og levde av det? Ikke bare glamourmodell, men en som går på catwalk ol. Tjente bra og tok ikke utdannelse.
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Jeg hadde blitt stolt!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Jeg hadde syntes det var trist at hun ikke valgte noe mer meningsfylt, og ville tenkt på hva jeg hadde gjort galt.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Jeg kommer alltid til å råde min datter til å ta en utdannelse, ettersom jeg vet hvor mye jeg savner å ha det. Men modell skal hun få være. Og om hun velger å gjøre det på heltid, kommer jeg til å støtte henne uansett. Jeg vet alt om å ha foreldre som mener for mye om hvordan en lever livet sitt. Jeg gjorde konsekvent det motsatte av det foreldrene mine sa til meg.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Prøver å "hjernevaske" barna mine til at utdanning er viktig.. ) Men jeg hadde jo støttet henne uansett!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Hadde synes det var veldig rart om hun ikke tok utdannelse ettersom alle andre i familien har det. Vet ikke helt hva jeg hadde synes. Hadde hun vært så kjent som Heidi Kulm og tjent så bra hadde jeg nok vært stolt, men hvis ikke hadde jeg lurt litt på hva hun skulle gjøre når hun ble eldre Det er jo ikke akkurat noe varig yrke.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Hadde fått litt følelser alla hudpleier og sminkør. Å være modell finnes ikke nyttig eller betydningsfullt.
prekæs Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Hun fikk gjerne bli stjernemodell for min del. Da mener jeg sånn a la Claudia Shiffer. Ikke noe annet, altså glamourmodell.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #9 Skrevet 20. juli 2010 Tja, hvordan skal man reagere, kan ikke velge yrke for sine voksne barn heller. Jeg ville aldri støttet henne i å avslutte skolegang, jeg hadde virkelig villet prøve å få henne til å fortsette på deltid e.l. for å få flere ben å stå på i arbeidslivet. Men hadde hun flyttet til Paris som 18-åring for å jobbe som modell på heltid kunne jeg ikke gjort annet enn å støtte henne, ringe ofte, tilby støtte og hjelp, reise på besøk og ikke minst bekymre meg veldig for henne. Valget er jo hennes og som forelder må jeg bare godta det og være glad i henne uansett. Men håper virkelig at det aldri vil skje!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #10 Skrevet 20. juli 2010 Hadde rådet henne til å ta utdanning ved siden av, for det kommer en tid etter også som hun må leve i. Ikke alle topmodeller kan leve av utseendet sitt resten av livet. Hadde bedt henne huske å tenke framover og ikke bare leve i nuet. Men såklart hadde vært stolt av henne og støttet henne, MEN som sagt rådet henne til en utdanning og hadde nok nevnt det ofte uten å mase
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #11 Skrevet 20. juli 2010 Ser ikke motsetningen, modell er vel et yrke en har for noen år, og så kan en ta utdanning seinere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå