Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Kan folk med DS føde friske, normale barn? Har bestandig lurt på det.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har hørt at de normalt gjør det, men det er sjelden de får barn for de blir vanskelig gravide.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Jeg tror at de har svært lav fertilitet, særlig menn. Det måtte isåfall bli en frisk mann og en kvinne med DS. Vet ikke hvor høy risiko et slikt par ville ha for å få et barn med DS.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Googlet det nå. Av de få DS kvinner som føder levende barn vil ca 50 % av barna ha DS. Menn er så godt som infertile.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Takker for svar! Men har normale, friske menn lov til å ha sex med og få barn med kvinner med DS da?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Ja jeg tror da det. Så lenge det er frivillig så...Kan ikke skjønne hvorfor ikke. Leste foressten at det er bare registert 3 tilfeller, noensinne, av menn med DS som har blitt fedre, så de er nok så godt som infertilie ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå