Gå til innhold

slutte og røyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke røyket siden i går kveld, og det er i grunn ikke noe vanskelig. det har gått helt flott. det eneste problemet er at jeg har ingen kosentrasjon, jeg leser, men husker ikke hva jeg leser osv.

hjelper det om jeg foreksempel tar 2 røyk om dagen i en overgansperiode?

jeg MÅ ha en fungerende kosentrasjon, for jobben dreper meg om jeg ikke får til å gjøre arbeidet ordentlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyldninger, unnskyldninger. Hvis du skal slutte, må du slutte på dagen.

Skrevet

Du gjør det mye mer vanskelig for deg selv ved å ta de 2 om dagen... Tro meg, jeg sluttet etter 15 år for 9 mnd siden.

Skrevet

takk :) det var vel det jeg trengte å høre :)

Skrevet

Dette klarer du sikkert fint :) For meg så var de første ukene verst, etter det har det gått ganske så bra.

Skrevet

Jeg brukte nikotinplaster de første 14 dagene. Genialt - tok bort suget!

Har vært røykfri i 6 år etter dette, og hadde prøvd å slutte noen ganger tidligere.

Lykke til - du kommer til å klare det!

P.S! Ikke fall for fristelsen til å røyke på fest. For da blir det sånn: det gikk jo bra å røyke litt i går.. jeg kan ta en i dag. Det gikk jo bra å ta en i går.. Jeg kan ta to i dag... Også er man i gang igjen!

Skrevet

Nei det vil ikke hjelpe å ta to røyk om dagen, da kommer du ikke til å klare det, det går bedre i morgen, og dagen etter det blir myye bedre igjen..

Husk å ta de "røykepausene" som du eller har tatt, bare gjør noe annet enn å røyke.. så kommer nok konsentrasjonen seg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...