Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 For 5 år siden hadde jeg noe på gang med en fyr. Jeg fant ut før vi egentlig ble skikkelig sammen (kjent han i 7 mnd og datet i 3) at han ikke var noe å samle på. Han kalte meg stygge itng og behandlet meg som søppel. Da jeg sa at jeg ikke ønsket mere med han å gjøre sa han klart ifra om at han skulle ødelegge meg og livet mitt. Han gikk til venninne mine en etter en og ødela mitt forhold til dem. Han er fæl. Han sa til dem at jeg var sjalu på han og at han ikke ville være sammen med meg men kun venner. Han behandlet dem alle som prinsesser og fikk dem til å stole på seg og bli venner med han. For dem ble det vanskelig å forstå at han hadde behandlet meg slik og etter en god stund så ble det for mye for meg og jeg fant meg nye venner. Jeg kunne jo aldri være med dem da han alltid var med og han var ekkel mot meg så fort de ikke hørte på. Han var jo så snill og jeg måtte slutte å være sjalu. For to år siden giftet jeg meg med min nåværende mann. For to uker siden møtte "eksen" og min mann hverandre på byen. "Eksen" er fra oslo og jeg bor 5 timers kjøring unna og han kjenner ingen her i denne småbyen så jeg vet ikke hva han skulle her i utgangspunktet. Han ble fort kjent med min mann og fant ut at han var gifte med meg, likevel blir han med hit på narch og han prøvde alt han kunne å bli venn med min mann. Om han kanskje har vokst fra seg disse barnslighetene? Neppe. Så fort han så meg så sa han uten at noen hørte det "jasså så det er her ugresset gror". Fysj for en ekkel type og jeg blir jo aldri kvitt han. Han har ikke gjort noe som er kriminelt men lever i grensa hele tiden ovenfor meg. Heldigvis for meg så vil ikke min mann ha kontakt med han etter jeg fortalte hvem han var og jeg håper jeg aldri ser han igjen og at forblir i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Ehhhh, ok? JEG har eksen fra helvete. Men orker ikke å gå så mye mer innpå det her. Dette er ingenting i forhold til hvordan det er å leve i 10 år med en psykopat som ødelegger deg så du tror at du ikke er verd noe og ingen andre vil ha deg. I tillegg til psykisk terror og vold, seksuelt misbruk og som alle psykopater: Utad svigermors drøm. Alle elsket denne mannen utenom jeg og barna.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 For et monster. Spør du meg, er det ikke usannsynlig at han visste navnet på mannen din og gikk spesielt inn for å smiske med ham. Skulle vel få mannen din til å ta avstand fra deg.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 For 5 år siden hadde jeg noe på gang med en fyr. Jeg fant ut før vi egentlig ble skikkelig sammen (kjent han i 7 mnd og datet i 3) at han ikke var noe å samle på. Han kalte meg stygge itng og behandlet meg som søppel. Da jeg sa at jeg ikke ønsket mere med han å gjøre sa han klart ifra om at han skulle ødelegge meg og livet mitt. Han gikk til venninne mine en etter en og ødela mitt forhold til dem. Han er fæl. Han sa til dem at jeg var sjalu på han og at han ikke ville være sammen med meg men kun venner. Han behandlet dem alle som prinsesser og fikk dem til å stole på seg og bli venner med han. For dem ble det vanskelig å forstå at han hadde behandlet meg slik og etter en god stund så ble det for mye for meg og jeg fant meg nye venner. Jeg kunne jo aldri være med dem da han alltid var med og han var ekkel mot meg så fort de ikke hørte på. Han var jo så snill og jeg måtte slutte å være sjalu. For to år siden giftet jeg meg med min nåværende mann. For to uker siden møtte "eksen" og min mann hverandre på byen. "Eksen" er fra oslo og jeg bor 5 timers kjøring unna og han kjenner ingen her i denne småbyen så jeg vet ikke hva han skulle her i utgangspunktet. Han ble fort kjent med min mann og fant ut at han var gifte med meg, likevel blir han med hit på narch og han prøvde alt han kunne å bli venn med min mann. Om han kanskje har vokst fra seg disse barnslighetene? Neppe. Så fort han så meg så sa han uten at noen hørte det "jasså så det er her ugresset gror". Fysj for en ekkel type og jeg blir jo aldri kvitt han. Han har ikke gjort noe som er kriminelt men lever i grensa hele tiden ovenfor meg. Heldigvis for meg så vil ikke min mann ha kontakt med han etter jeg fortalte hvem han var og jeg håper jeg aldri ser han igjen og at forblir i Oslo. ( Bruk avsnitt, mye enklere å lese) Har bare et råd til deg, gi mannen din beskjed om at du ALDRI vil se han i ditt hus igjen og ikke tolererer at han har videre kontakt med han. Slike mennesker skal man holde seg langt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå