Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Er ganske fersk på dette, men allikevel veldig treffsikker! Spør meg om hva som helst!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Hvor mange barn har jeg, hvilken alder har de og hvilke kjønn? Og kommer jeg til å få flere?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Kommer jeg til å få flere barn? Vil jeg skifte jobb i løpet av høsten? På forhånd takk! 260578
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 jeg er med. 14.03.80 Kommer jeg til å bli gravid? Hva møter meg i fremtiden på jobb?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Du har to barn, 4 og 6 år. Du kommer ikke til å få flere.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Du får to barn til. Du kommer ikke til å skifte jobb i år, men i begynnelsen av 2011
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #9 Skrevet 20. juli 2010 min fødselsdato: 13.01.84 har mens termin 24 august og UL termin 28 august når tror du babyen kommer? og, er det gutt eller jente??
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #10 Skrevet 20. juli 2010 Jeg ser desverre ingen fremtid hos deg.æ, så det er vanskelig. HI
Mammarama=) Skrevet 20. juli 2010 #11 Skrevet 20. juli 2010 Spå meg =) Flere barn? Husbygging? Jobb? Født 011179
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #12 Skrevet 20. juli 2010 070689 Ser du noe om samboerforhold, fremtidsutsikter o.l?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #13 Skrevet 20. juli 2010 Du kommer til å bli gravid ja, men det tar tid.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #14 Skrevet 20. juli 2010 21.08.73. Hvor mange barn har jeg og hvor mange vil jeg få totalt? Jobbutsikter fremmover? noe tidsperspektiv der?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #15 Skrevet 20. juli 2010 Hvordan blir min neste jobb? Blir jeg gift?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #16 Skrevet 20. juli 2010 Blir det noe jobb, kjæreste, flere barn på meg?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #17 Skrevet 20. juli 2010 Født 2 mai 1975. Når kommer babyen min?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #18 Skrevet 20. juli 2010 Når får jeg fast jobb og når blir jeg gravid igjen? Ser du hvor mange barn jeg har nå? 201288 LM
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #19 Skrevet 20. juli 2010 Håper det er skivebom, altså. Jeg gjør pr i dag det jeg KAN for ALDRI bli mer gravid.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #20 Skrevet 20. juli 2010 Hei,lurer på om forholdet mitt vil vare,og evt om/når jeg blir gravid igjen? Og kan du se noe spesielt på samboer? Han:180178 Jeg:280580
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #22 Skrevet 20. juli 2010 Har jeg jente eller gutt i magen? 230984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå