Snakkelittmeddeg Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Endelig skal jeg og på Koengen Har ikke noe nært forhold til Muse, men vil oppleve en konsert der, og dette var bandet som passet best i forhold til Ramstein og sånn bråkemusikk
Gjest lillemamsi Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Jeg og samboer har reservert biletter. Men ser ikke ut som vi får barnevakt.. Da blir det vel til at samboer reiser med en kompis :/ Har sååå lyst ! Muse er helt unike, og en av verdens beste band live ! Du har noe å glede deg til. Jeg rukte litt tid på å venne meg til musikken, men nå elsker jeg den. Hører noe nytt hver gang jeg spiller musikken dems. Minner på en måte mye om queen, unike og nytenkende !
Snakkelittmeddeg Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2010 Du hallo? Det er vel bare rett og rimelig at han skal være hjemme så du kan få gå da? hehe Håper dere får barnevakt da, ellers så må han holde seg hjemme Har hørt litt nå de siste dagene, det er litt for rolig musikk for meg, og har vel bare hørt 3 med fart i. "Alle" sier at de er verdens beste live band, så ja jeg gleder meg en smule
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Vi er en hel gjeng som skal på konserten. Det blir mitt første inntak av alkohol og festligheter på 2 og et halv år, så du kan si at jeg gleder meg, ja! :-)
Snakkelittmeddeg Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2010 Hehe, da skal jeg se etter en som ligger i grøften da ♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Jeg vet om mange som skal, men det er bare bekjente Skulle egentlig med samboeren til en venninne men han kommer seg ikke hjem til konserten :S Så da går jeg med en ehm kompis og hans venner i stedet =) Gøy blir det nok uansett =) Har bestilt sol og varme
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Jeg tenker å ta det pent for sikkerhets skyld. Blir et glass vin til maten og en drink eller to til dessert, så får vi se om ikke det holder gjennom hele konserten. Ingen grøft i golden circle, så jeg får bare holde meg på beina! Skal jeg kollapse av fyll, får det bli etter at bandet har gått av scenen. ;-) Sol og varme tas godt i mot, så ikke avbestill den ordren. Kos deg masse, jeg tror det blir en kanonkonsert! :-)
Snakkelittmeddeg Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2010 hehe jeg har ingen planer om å ta det pent Eller planen er der, men det skjer aldri når jeg treffer nye folk.. (kompisene til han jeg holder på med) Jeg er veldig sjenert når jeg er edru, og tar da dobbelt igjen når jeg drikker.. Jada, er over 30 år men lærer aldri Har du noen tips på utested etter konserten? Jeg går bare på Dubliner og Wave (stril er jeg og ja )
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Er det ikke ut å ha lært av gamle tabber, da? ;-) Utesteder er nok ikke jeg den rette til å anbefale, vi ender som regel på nachspiel hos venner. Nå har jeg heller ikke vært på by`n (bortsett fra restauranter) siden desember 2007, så jeg er pokker meg ikke sikker på hvilke steder som fortsatt er i gang. *flau*. Vi har ordnet oss en suite på Radisson på bryggen, så vi tar gjerne nachspielet der denne gangen. Ikke umulig at vi svinger innom Ricks heller, når jeg tenker meg om. De fleste i gjengen er rundt 40, (det er bare jeg som er 30), så de er glade i Ricks. Hehe :-) Stril er det ikke forbudt å være, så kos deg masse! :-D
Snakkelittmeddeg Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2010 haha skal bare se jeg snubler inn på hotellet og sier jeg skal på nachspill til hun damen som er på dib (neida, jeg gjør ikke det =) ) Har faktisk aldri vært på Ricks, det er i feil retning. Liker meg best nede på torget Men har skjønt om jeg skal treffe menn som er over 23 så bør jeg vel bevege meg litt andre steder Ha en fantastisk aften på fredag frøken, og den som hyler høyest er sikkert meg.. %)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå