Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Jeg er "bare" 28, men synes mye er lettere nå enn da jeg var f. eks 24 år. Jeg tenker aldri tanken "er det bare jeg som har det sånn, føler det sånn osv" og jeg føler meg mye mer sikker i jobbsammenheng. Jeg tar meg selv mindre høytidelig og merker at mitt avslappende forhold til meg selv gjør at andre kan være mer seg selv med meg. Blir dette kanskje bare bedre og bedre med årene?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Merker også at jeg er mer selvsikker og avslappet, tryggere på meg selv.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Det er bare å glede seg.... Jeg er 39, og ting blir stadig bedre ) (skulle virkelig ønske jeg visste dette da jeg var noenog20...)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 At jeg har fått et mer nyansert syn på livet og slapper av mer. Da jeg var yngre var jeg veldig svart-hvit og perfeksjonist i absolutt alt.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Ha, jeg føler meg sååå klok som er hele 23 år gammel. Bare det at jeg ser hvor mye mer jeg vet nå enn da jeg var 17 år... Gleder meg til jeg blir gammel:)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Selvtilliten øker i takt med valker, rynker og appelsinhud! Jeg føler meg flott for å være fem år fra førti med en haug med unger! Deilig å kunne slappe av med tanke på kropp og utseende og fremdeles kunne pynte seg og bli tatt for å være ti år yngre;))))
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Herlig spørsmål Jeg er 29 og føler jeg har et mye større overblikk på livets viktige sider kontra bagateller. Er mer avslappet til det å drite meg ut, tar meg selv mindre høytidelig, kan le av mine feil og tar utfordringer mer med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå