Gå til innhold

Termin i dag og masse murringer ++ !


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag er altså terminen her. Jeg var ikke innstilt på at noe som helst kom til å skje i dag og har siden uke 22 hatt mye kynnere. I går kveld begynte det med en sinnsyk vond sterk stikkende smerte og etter det har det vært konstante murringer med innslag av andre finurlige opplevelser. Det kommer også noen tak, men har ikke tatt tiden på de. Er ganske lei av å bli lurt til å tro at noe er på gang.

 

Så nå sitter jeg her og venter på at alt dette skal avta slik som alltid. Føler meg skikkelig rar og har liten matlyst og er kvalm. Begynner nesten nok en gang å lure på om noe er på gang. Eller at jeg kanskje innbiller meg dette siden det er terminen. Skal ikke være bare bare ;)

 

Noen som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin neste tirsdag, men har hatt en hel del murringer i natt og idag, men hvor snart det skjer noe aner jeg ikke...hører det er mange som går lengemed dettemen s andre får det idet fødselen er i gang...

 

Men du har jo termin idag, så da synes jeg jammen du har lov til å tro på at det er noe på gang hos deg:)

 

Håper det, slik at du får møte nøstet ditt!

 

Lykke til - gleder emg til å lese "jeg har født" innlegg fra deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin på søndag og for en times tid siden fikk jeg noen skikkelige tak nederst i magen, samt veldig intense stikninger i livmoren. kjennes ut som sterke kynnere, vonde, men ikke ekstremt vondt som jeg tenker at rier skal gjøre.. aner ikke hva som skjer, men tenker at det helt sikkert dabber av. har ikke hatt noe lignende, bare en del kynnere generelt samt nedpress. Hadde jo ikke gjort noe om det skjedde saker å ting i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten Melkerullen :) Nå har det roet seg litt her. Har hatt masse tullerier og trodd noe har vært på gang mange ganger. MEN denne gangen trodde jeg virkelig det var skikkelig siden det var noe i 22 timer. Men man skal visst vente og vente på disse babyene ;) Bare litt kjedelig siden jeg egentlig ikke stresser med det. Nesten litt misunnelig på de som ikke merker noe tegn til at fødselen er igang. Jaja, gullet kan ikke bli der inne for evig og alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...