Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Er i uke 33, og er begynt å føle meg ganske desperat ang. å ikke ville gjennomgå enda en "vanlig" fødsel. Har mareritt og vondt i magen om dagen fordi jeg gruer meg så. Prøvde å få time hos jordmor, men en usympatisk dame på telefonen sa at det ikke er noe ledig før 11.august. Har lest at det virker som om man må snakke med og "bli enig med" jordmor før keisersnitt er på tale? Men, kan jeg istedet snakke med fastlegen min(litt flaut, siden han er mann), eller kanskje ringe direkte til sykehuset??
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Det at det ikke er noe ledig handler kanskje om sommerferie og sånt. Ta timen 11. august. Du har nok ikke fått bolla ut av ovnen før det får vi tro :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Ring føden du og fortell at du trenger å snakke om noen angående fødselen og se om du heller kan få time der.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Fastlegen din sender en henvisning til sykehuset også får du en innkalling til samtale! Jeg hadde en kjempedramatisk fødsel forrige gang så jeg hadde ingen samtale engang. Legen min sendte inn en henvisning og ba de ta en titt på journalen min fra forrige fødsel. Gikk ikke en uke en gang før jeg fikk et tykt brev i posten fra sykehuset med dato for snittet, hvor og når jeg skulle møte, hva som skulle skje osv osv.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Har termin rundt årsskiftet og håper virkelig det holdet til over nyttår. Vil helst ikke ha bursdagen midt i juleferien, (stakkars nurket.) Problemet mitt er at jeg grunnet helsemessige årsaker kanskje må ha keisersnitt uansett, og det blir nok satt til før termin, regner jeg sterkt med. Poenget mitt er at man får ta det som det kommer og ta hva man får. Slettes ikke sikkert du får keisersnitt. Jm sier jeg sansynligvis MÅ ha det. Legen min sier jeg ikke trenger det, for det gjør nesten ingen. Så gjenstår det å se hva de sier på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå