Gå til innhold

var på ul i dag. betalte 100 kr for bildene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan de være så dyre? eller betalte jeg for noe annet også? måtte jeg betalt viss jeg ikke skulle ha bildene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Privat eller?

Har aldri betalt for bildene på ul jeg, er det vanlig nå?

Skrevet

på den rutine UL på sykehuset? Betalte 10,- i 2006. Ullevål.

Skrevet

jeg husker det sto noe slikt da vi gikk til UL, men betalte ingenting. Var ofte til UL da jeg var med på et forskningprosjekt. men utenom det betalte jeg heller ingenting.

Nå skal jeg til UL på mandag, og ser det står i brevet i innkallelsen at det koster 50 kr eller var det kanskje 100 kr bilde?

Men håper da inderllig ikke at det gjelder. Syntes det er smålig....

Jeg holder til på KK Haukeland sykehus.

Skrevet

Begynner å bli vanlig på rutineUL på vanlige sykehus ja..

Jeg var sist uke, JM sa: "det koster 50kr, dersom dere har"... hehehe..

De fleste har jo kort og ikke penger, så...

Skrevet

Hehe, ja det er smålig. Men det er vell en måte å få inn litt penger på i en trang økonomi.

Men 100 kroner for en papirlapp liksom hehe

Skrevet

Om jeg skulle betalt 100 kr for bildene burde de virkelig være bra også. Noen bare skynder seg og tar et dårlig bilde har jeg funnet ut..

Skrevet

Vel, jeg fikk 8 bilder for 50-lappen min. Syns det er helt greit jeg! :))

Skrevet

Da vi var på KK i mars, så betalte vi 100 kr for UL-bildene. Fikk sikkert 15 stykker, et var til og med i 3D! =) Var veldig fine bilder vi fikk med oss =)

Skrevet

Har aldri betalt for det og jeg har tatt mange ul. Første gangen hadde vi med penger og spurte hvor mye de skulle ha, men de sa det var gratis.

Skrevet

Vi betalte 100 kr på SUS, fikk med 10 bilder, noen i 3d. Måtte inn på ny ul senere, da betalte vi ikke.

Skrevet

Vi betalte 10 kr pr bilde på sykehuset.

Skrevet

På KK i Bergen koster det nå 100 kr dersom du vil ha bilder med hjem, for to år siden kostet det 50.

Jeg betaler gladelig for å få bilder jeg, men denne gangen fikk vi elendige bilder, så jeg ble egentlig ganske skuffet.... Med alle de andre barna fikk vi mye bedre bilder.

Skrevet

I 2006 betalte jeg 40 kr for 1 ul-bilde, i 2008 fikk vi 4-6 stk ul-bilder GRATIS - begge gangene var på Ullevål. Tror prisen også avhenger av de som har undersøkelsen ettersom vi i grunn skulle ha betalt mer enn 40 kr for bildene vi fikk i 2008.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...