Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Kortversjonen. Før ferie, alt med søvn, og søvnrutiner er kjempebra! Så reiser vi på noen dagers ferie, og når vi kommer tilbake, er alt ødelagt! Jenta mi på snart 8 mnd, sovner ikke selv lenger, skal bare sovne til puppen, og istedenfor 2 faste lurer som vi hadde før, så har hun en veldig lang. Er snart 3 uker siden vi kom tilbake, og alt er fremdeles bare tull.. Igår skulle jeg prøve å lære henne å sovne selv igjen, og hun skreik non-stop fra 19:00 til 19:50. Da klarte jeg ikke høre på dette mer, og jeg ammet henne i søvn. Men ikke nok med det, så måtte jeg inn og ut av rommet å amme henne flere ganger i løpet av kvelden. Tok jeg puppen ut, så våknet ut med en gang, enda hun hadde smokk. Til slutt måtte jeg bare ta kvelden, for hun skreik om jeg ikke var der med EN gang,. Det sier nesten seg selv at jeg ikke orker dette.. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare la henne ligge å skrike, eller hva?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Ja du må rett og slett slutte å la henne bestemme, det er ingenting som mangler henne. Grusomt å høre på, men det er en kort periode det står på så gir det seg. IKKE ta henne opp fra sengen å gi henne pupp, sitt gjerne ved sengen å trøst henne og la henne se du er der, men som sagt ikke ta henne opp! Eller så kan du gå inn til henne med jevne mellomrom, stryk litt på henne og si god natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå