Gå til innhold

Hvem er den strengeste forelderen hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Gjest datatyven
Skrevet

Deg eller mannen? Hvordan arter det seg?

Her kjefter faren mest, kjefte kjefte kjefte! Mange ting ungene ikke får lov til osv.

Jeg er den som er strengest med småplukket hver dag. Spørre pent, vaske hender, osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er nok den strengeste her.mannen i huset blir aldri sint, og kjefter,men han kan snakke til de 100 ganger uten at de hører.

jeg sier ting en gang, og de hører, kjefter ikke, men bruker en streng stemme, som de lyder....

men ikke alltid det er like lett som det høres ut som her da......

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her er det omvendt. Jeg kjefter.... høhø. Men, jeg kjefter på eldste, og prøver å stryke yngste med hårene. Han er en sart gutt, som aldri gjør noe feil. Så når han ikke vil spise opp maten sin er jeg der å "neimenn, lille vennen, prøve å spise litt", mens gubben sitter å ønsker at han bare skal spise opp den forbannade maten sin for en gangs skyld! Haha :)

Eldste gjør aldri som hun får beskjed om, å sutrer hele dagen lang. så jeg kjefter på henne. Der har jeg prøvd alt, hun gjør aldri som hun får beskjed om likevel. Men der er det sambo som pirker på de små tingene som du :)

Skrevet

Her er mannen strengest.

Jeg gir veldig etter på små ting men han gir seg ikke uansett.

Gjest datatyven
Skrevet

Det er et tilbakevendende tema her hos oss. Vi "krangler" litt om det, jeg og han.

Senario en:

En unge på vei opp på kjøkken øya Meg: OI, du! Det får du ikke lov til! Ungen: Koffor :-o Meg: Forklaring, tar seg ikke ut, skal ikke ha bena der man lager mat, kan dette ned å slå seg bla bla bla

En unge på vei til å klatre opp på kjøkken øya Far: KOM DEG NED DERIFRA! Du vet du ikke har lov til å klatre!!!!!! Sinte ropelyder fra far.

Unge: Mer saft! FÅ FÅ FÅ FÅ!

Far: Frem med mugga og sjenker oppi!

Mor: Holder mugga, HVA sier du om du vil ha litt mer saft?

Unge: FÅ FÅ FÅ!

Mor: Venter, og sier SLIK oppførsel skal vi ikke ha!

Unge: Unnskyld mamma, kan jeg få litt saft :-)

Det er ikke alltid full texas hjemme hos oss, men det hender jo sånn av og til!

Skrevet

Spørs hva det er, vi er strenge på forskjellige ting og har litt ulik toleransegrense, jeg tåler feks mer lyd av ungene enn gubben gjør, mens han er roligere når det kommer til det daglige småplukket jeg tyter om til dem støtt.

Han er et par hakk mer hysterisk og nervøs enn jeg er og kan da brøle litt hvis han blir redd for dem, jeg har mer is i magen der og holder hodet mer kaldt.

Skrevet

hehe.. jeg er strengest (naturlig nok :P )

og jeg kjefter på alle som ikke følger mine regler...mohaha..

Skrevet

Jeg er strengest på alle måter. Pappaen var innstilt på å bli verdens beste superpappa på alle måter, så han sa ja til alt helt til han fant ut at ungene respekterte meg mye mer. Så nå er han 90% streng mens jeg er 100% streng.

Skrevet

Jeg er den strengeste

Skrevet

Jeg kjefter, mens far er den pedagogiske av oss og om dere kjente oss, skulle dere nok tro at det var omvendt.. Snodig. Ikke at mannen er kjeftete blant venner, men at han skulle være så opptatt av og flink med barn, er nok en nyhet for de fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...