anette staiiiiii Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 har en liten på 3 uker som sliter litt med magen,jeg er ganske påpasselig med hva jeg spiser,men alikevel plages han,noen som har noen knall råd å komme med???på forhånd tusen takk
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 gi han litt maltekstrakt:) Det hjelper om han sliter med magen. Er det luft ville jeg prøvd litt amme-te:) Kjøpes på apoteket:) Du kan enten drikke det selv(siden jeg regner med du ammer), eller du kan gi på sånn engangssprøyte:) Står hvordan du tilbereder på pakka. Begge delene var reddende midler her iallefall:) lykke til!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Karve-oppkok kan hjelpe veldig på luftsmerter, karve kjøper du i dagligvarebutikken. Fennikel-te er også gunstig for magevondt, selges på helsekost. Massasje kan hjelpe veldig! Sykle med bena, sirkle med dem, gjør "sol og måne"-massasje på magen (finnes videoer på nett). Bær mage mot mage i sjal. Et varmt kveldsbad i badebøtte (ikke balje) kan være godt for den lille. Da er de omtrent i fosterstilling, du kan jo evt bruke vaskebøtta. Gunstig for magen, anbefales kolikkunger. Jobb med rapen, viktig å få opp den. Hvis ikke de vanlige rapestillingene funker så bra, kan du forsøke å la barnet sitte (forstå meg rett, ikke alene, du holder stillingen), mange unger må slippe ut rapen da:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 fenikkel-te og amme-te har samme effekten. Det er fenikkel i amme-te:) Sykling og bevegelse med beina hjalp ikke her, men vet det anbefales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå