Fruen i huset Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Sjekk emmelines.blogspot.com, hun har en dille på slike maksiner
Gjest datatyven Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har en slik. Jeg fikk den til min 30 årsdag fra mine foreldre. Jeg er nå blitt 34 år og har aldri brukt den :-s I sommer har vi hatt besøk av en slektning, en driftig dame på kjøkkenet. Hun hadde aldri sett en slik før, men syntes den var utrolig bra, hun har selv kenwood og er kjent med mange ulike merker. Hun syntes det var rent for ille å ha en slik flott maskin og aldri bruke den, så hun la igjen noen oppskrifter til meg. Uten at det egentlig har gjort noe forskjell :-) Jeg må jo få legge til at jeg synest den er litt stilig og gjør seg fint på kjøkkenbenken :-p
Seven Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2010 Jeg leser Emmelines blogg og flere blogger som skryter av maskinen. Synes designet er flott, men er den praktisk liksom? Kenwood sin er til gjengjeld større i bollen: 7 liter og er på 1200 W, mens Kitchen Aid er på 300 W. Er ikke dette stor forskjell? Er i tvil..
Gjest Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har hatt min i 5 år og er fremdeles like fornøyd. Baker boller og kaker, lager pasta, river grønnsaker og ost. Skal du ha ny blender også er Kitchen Aid sin strålende god.
Iselilja Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Jeg er superfornøyd med min, men kunne tenkt meg en større bolle. Jeg bruker maskinen nesten daglig (ofte flere ganger for dagen), så da er det fint å ha en som ser såpass OK ut at den kan stå fremme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå