Gå til innhold

Tips til ALLE dere her inne som prøver å bli gravide :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

gå å kjøp bidronning gele på helsekosten :)

jeg har hatt 8 spontanaborter siste 1.5 året, så tok jeg bidronning gele etter siste SA i mars, tok i litt mer enn 1 mnd, og ble gravid igjen ca 4 mai, uten mens i mellom, og er nå 12+4 :)))

Det VIRKER og jeg må bare få anbefale det til alle dere som strever med å bli gravide her :))

Lykke til alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset:)

Kan du fortelle litt om hvordan denne bidronninggeleèn virker og hvordan man tar den?

Er det beregna mest for de som har hatt SA eller funker den for alle?

Skrevet

funker for alle :)

er den beste og mest næringsrike gelen som bidronninga får for å bli så stor og leve lengst mulig.

tar bare en om dagen :)

-For å få bedre eggkvalitet, anbefaler homøopaten bidronning-gelé

-Det er det bidronningen får for å produsere mange egg av god kvalitet. Geleen innheolder masse næringsstoffer og b-vitaminer.

er virkelig verdt et forsøk ;))

Skrevet

Tror nok det er litt individuelt.. Jeg har alltid EL, men de to pp jeg har prøvd bidronninggele har jeg IKKE hatt el :( Så er nok ikke alle det funker på.. Men hyggelig at det funket for deg! :)

Skrevet

Ja, det skal jeg jammen meg prøve hvis jeg ikke skulle bli gravid denne måneden da.

Er bare 1.pp, men jo før jo bedre.

Det skader jo heller ikke å forbedre egga sine litt!

Skrevet

Jeg var sikker på at jeg ikke hadde hatt eggløsning når jeg fant ut at jeg var gravid, for jeg har hvertfall ikke merket noe som helst til det :P så jeg var sikker på at testen var feil :P men det var den ikke gitt :)

Og den hjelper ikke bare til å gjøre eggene bedre men også gjøre forholdene i livmoren bedre så egget har større sjans for å feste seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...