Gå til innhold

Hehe, unger er artige..

Alva♂️♂️♂️♀️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på 11 mnd står med fjernkontrollen mot øret og prater som en foss: "yabbli-abli-galti-galti-gø....obli?....ada..mmm...obliobli!" Må være pappaen hun tar etter, han er også ram på å prate i telefon ;-)

Og for noen uker siden med minstegutten på akkurat 3 år. Svigermor hadde en liten flaske med vann (med vanlig skrukork) og gutten vår ville smake. Som småbarn flest lukket han da munnen rundt hele flasketuten i stede for å tute av flasken (altså sånn vi voksne drikker), så svigermor sa: "kan du ikke heller tute av flasken?" Gutten vår ser litt forundret opp på henne, og med flasken fortsatt i munnen og vann rennende inn roper han "Tuuuut!" så vannet spruter utover. Hehe... skakke være lett å lye oss voksne ;-)

Andre med artige historier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å tute av flasken?!?

Jeg hadde nok gjort det samme som guttungen; begynt å tute for full hals!

Men sjarmerende historie da.

Skrevet

Gutten på 3 år hopper opp på badevekten til bestemor og forkynner stolt at han er 10 meter :-)

Skrevet

Hehe... Er ikke lett med disse målene :-)

Sier ikke dere "tute av falsken" da? Er bergenser, så er mulig det er et dialektord.

Skrevet

hehe, aldri hørt tute av flasken, så hadde nok også tutet :-) Men artig historie :-)

Skrevet

Hahaha! Hærlig!

Her sier vi faktisk "tutdrekk" når vi drikker av flaske.

Skrevet

Haha! Artige unger!

Sier også tute, men er bergenser selv :o) Har ikke tenkt over at ikke alle sier det, faktisk...

Skrevet

Haha!

Jobbet i barnehage, og spilte Ludo med en 3-åring. Jeg sa "nå er det din tur til å slå" (terningen). 3-åringen dælja på terningen med knytteneven. "Nei, kaste terningen!" sa jeg. 3-åringen reiste seg på stolen og pælma terningen gjennom rommet. Hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...