Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Vesla på 11 mnd står med fjernkontrollen mot øret og prater som en foss: "yabbli-abli-galti-galti-gø....obli?....ada..mmm...obliobli!" Må være pappaen hun tar etter, han er også ram på å prate i telefon ;-) Og for noen uker siden med minstegutten på akkurat 3 år. Svigermor hadde en liten flaske med vann (med vanlig skrukork) og gutten vår ville smake. Som småbarn flest lukket han da munnen rundt hele flasketuten i stede for å tute av flasken (altså sånn vi voksne drikker), så svigermor sa: "kan du ikke heller tute av flasken?" Gutten vår ser litt forundret opp på henne, og med flasken fortsatt i munnen og vann rennende inn roper han "Tuuuut!" så vannet spruter utover. Hehe... skakke være lett å lye oss voksne ;-) Andre med artige historier?
Ophelia & Jr. Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Å tute av flasken?!? Jeg hadde nok gjort det samme som guttungen; begynt å tute for full hals! Men sjarmerende historie da.
a-mamma Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Gutten på 3 år hopper opp på badevekten til bestemor og forkynner stolt at han er 10 meter :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2010 Hehe... Er ikke lett med disse målene :-) Sier ikke dere "tute av falsken" da? Er bergenser, så er mulig det er et dialektord.
Gjest Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 hehe, aldri hørt tute av flasken, så hadde nok også tutet :-) Men artig historie :-)
PAVEEL Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Hahaha! Hærlig! Her sier vi faktisk "tutdrekk" når vi drikker av flaske.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Haha! Artige unger! Sier også tute, men er bergenser selv ) Har ikke tenkt over at ikke alle sier det, faktisk...
Gulosten™ Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Haha! Jobbet i barnehage, og spilte Ludo med en 3-åring. Jeg sa "nå er det din tur til å slå" (terningen). 3-åringen dælja på terningen med knytteneven. "Nei, kaste terningen!" sa jeg. 3-åringen reiste seg på stolen og pælma terningen gjennom rommet. Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå