Gå til innhold

Fy fader for en drittværsommer da!!!!!!!!! Regn, regn, regn!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

Glad vi tok 2 uker på Gran Canaria i starten på ferien! Brun og flott da, men ikke noe muligheter for å vedlikeholde brunfargen når vi kom hjem ne. Kan nesten ikke se at vi har vært i syden heller nå:P

Her høljer det ned, glad jeg har ei uke på jobb nå før jeg tar den siste ferieuka mi!

Skrevet

Heldige vi som bor på Østlandet da. Litt lite badevær så langt, men supert vær til turer og alt annet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, vi er kjempeheldige Poamin...høhø :) Har jo ikke gjort annet enn å blåse bort her! Og i morra reiser vi til vestlandet, hvor det er meldt regnregnregn. Da blir det sikkert fint her :)

Skrevet

AMEN!!!! Har vært ute på terassen kanskje 5 ganger til sammen i sommer!!!! ARG!!!!

Skrevet

blåser mye her da, og noen drypp innimellom...vi kjøpte nye puter til hagesettet vårt, og de har vi ikke fått brukt enda...og det er en stund siden.hver gang jeg legger de ut, så begynner det å drppe, samme er det med maling-prosjektet mitt ute....drasser det frem og tilbake.....

men mannen min tåler regn, så han har rive en del av gamle verandaen,og skal sette den opp på nytt i dag, selv om det regner....liker ikke så godt å være ute jeg da......

er litt heldig da, har denne uka og 2 til, av ferien....

Skrevet

Om dere bor på østlandet skal dere ikke klage, her i trondheim har det ikke vært mye finvær at det gjør noe. Var tre dager sammenhengende torsdag, fredag og lørdag i forrige uke. Det er det lengste det har vært fint her.. Før det har det vært en dag i uka kanskje om vi har vært heldig, og da har det i tilegg blåst masse kald vind.. Sønnen min bada ikke i bassenget sitt før i juli og det er seeint.. Kjiip sommer ja!! Blææh.. :( Alle i norge skulle fått sponsa sydentur pga det dårlige været som er ;)

Skrevet

Palmesus, det er meldt fint vær i Bergen torsdag og fredag :P Så skal det bli overskyet igjen på lørdag :s

Vi har og hatt oss en uke med sommer og sol, men det var i Hellas.. Sommeren kommer når skolen har begynt igjen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...