Gå til innhold

Ut på tur og litt nervøs :S noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser til Thailand (Koh Samui) om et par timer og tenker mye på diverser sykdommer o.l. som kan komme snikende...

Bestilte turen før vi fant ut at jeg var gravid (tok test nå på søndag 18.07) og tror ikke jeg hadde reist dersom jeg hadde visst det på forhånd...det virker som det er mer risiko enn det er verdt turen..

Tror jeg er 5 uker på vei.. Vet jeg må tenke på mat, dyr, dykking, fly, insekter osv.. har fått lest endel... men har dere noen andre tips? Skal jeg la være å spise salat i det hele tatt? Selv på finere resturanter? Tips mottas med takk!

Skal heldigvis bo på 5 stjerners spa hotell.. Krysser fingrene for at alt går bra og at jeg + lille spire holder oss friske :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med restauranten på hotellet om de bruker flaskevann/kokt vann eller springvann når de vasker salaten.

Jeg skal til USA i tre uker og har ingen som helst planer om å leve på burger og fries og gå opp 20 kg. Jeg får heller være en klassisk pregnant pain in the ass og mase om vaskemuligheter osv. :)

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva du er redd for? Det eneste å tenke på er vel hygiene (vasking av grønt og salat). du kommer jo til å ha det helt fantastisk, varmt og godt. Bading og deilig thailansk mat :-) Hvorfor kan du feks. ikke dykke? eller fly?

Nei, kos deg og nyt ferien, spiren sitter godt den. Er den levedyktig så er den det :-)

God tur!

Skrevet

Stemmer..blir vel kanskje litt tullette av å lese før mye på nettet :P

Godt med litt input uansett - takker for svar :)

Skrevet

Dykking er vel ikke akkurat anbefalt....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...