Gå til innhold

Jeg teller i dag også! Hvor mange dager igjen tirsdag 20. juli?:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-1 dag, termin i går, jah....

Skrevet

9 dager igjen til termin, og i natt var jeg overbevist om at noe var på gang, så gikk jeg på do og skal si jeg ble ganske snytt når det bare var luftsmerter!!!!!! :/ men i dag sitter jeg her med hodeverk og det passer jo fint når vi skal ha dugnad i huset her..... kan ikke huske sist jeg hadde hodeverk... urgh

Skrevet

Fullført hele 40 uker og bare 2 dager til termin!!! Fredag og i går hadde jeg mange tegn på at nå er vi veldig nære... håper jeg slipper mange slike luredager videre :-) Hvis ikke junior er kommet til termindato så skal vi på ekstra kontroll på sykehuset på selveste termindato for å vurdere i gangsetting. Håper han sniker seg ut før det.... :-))

Skrevet

1 dag igjen... Og jeg er offisielt LEI....

Skrevet

5, og jeg er overraskende nok ikke så lei, bare spent :)

Skrevet

-5 dager... Snart en uke på overtid. Vil føde!!!

Skrevet

1 uke igjen, neste tirsdag er det termindag:) og begynner endelig å kjenne at jeg er i ferd med å bli klar/lei...tok lang tid å komme dit denne gangen, sikkert pga det er mitt siste svangerskap og jeg vil nyyyyte det:)

Skrevet

Minus 2 dager.. Klikker for meg snart..

Skrevet

30 dager til termindato:)

Skrevet

-1..termin igår.

går vel nesten 2 uker over som med de 3 andre barna. sukk

Skrevet

58 dager:)

Skrevet

10 dager igjen.. venter i spenning..

Skrevet

ca 46 timer igjen til planlagt KS.. Er offisielt drittlei, utålmodig, altfor nervøs, hissigere enn ellers

Sliter med å få sove om natta og:-(

Skrevet

21 dager igjen til termin, og denne uka skal brukes til å gjøre alt klart. Etterpå skal jeg bare sove, slappe av, gå på kafè og vente på lillegutt ;)

Skrevet

3 dager her! Jeg er såå lei, men ingen tegn til fødsel :(

Skrevet

19 dager igjen til termin, men hellig overbevist over at jeg går 14 dager over.. Jaja, bra jeg ikke er så frykteli lei enda :-P

Skrevet

Rundt tall 30 i dag :) Jeg koser meg med late dager og ser på tv og surfer på nett, gleder meg til fødselen, men håper at han ikke kommer før om minst tre uker til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...