Villa Perlesukker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 underdenhvitebro.no? greit domene for en blogg?
Gjest Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Litt kjedelig, kanskje? Hva skal bloggen handle om?
Villa Perlesukker Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2010 hus, totalrenovering, økonomi, interiør og kaker
Villa Perlesukker Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2010 nei da blir det kanskje villaperlesukker.no
Gjest Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Mye bedre navn og mer eget:) "Under den hvite bro" er litt oppbrukt
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 20. juli 2010 #9 Skrevet 20. juli 2010 Villaperlesukker var kjempe fint;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå