Bassen&Spira <3 Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Er dere fornøyd? JEg har nettopp fått det.. Betaler max 10 kr pr dag for internett.. Hva vil dette si egentlig? Betaler jeg dette uansett - om det blir brukt eller ikke?? Vet ikke om jeg er helt fornøyd allikevel..
*Bo*og*Junior* Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Nå vet ikke jeg hvilket abonnement du har, men de fleste Djuice abonnementene til iPhone har men data-trafikk i prisen, så når det står max 10 kr pr dag, vil jeg tro at det er det det koster deg å surfe når du har brukt opp det som er med i prisen. Men, du vil ikke betale 10 kr uansett om du surfer eller ikke, det betyr at om du surfer, så vil ikke prisen pr dag bli mer enn 10 kr, noe det fort kan bli. Så en dag kan du surfe for 2 kr, og neste dag kan det være mulig at du surferfor 40 kr, men siden max prisen er 10 kr, så betaler du kun 10 kr.
*Bo*og*Junior* Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Å fornøyd? Nei, det var jeg ikke. Jeg betalte meg ut fra Telenor etter 6mnd, det kosta meg 1200kr, men det var verdt det. Jeg hadde telefonregning på over 500kr i mnd, nå har jeg skifta til Tele2, og betaler 250-300 kr. Jeg fikk Tele2 til å ta kontakt med meg, å da fikk jeg tilbud om et abonnement uten binding, ingen mndavgift første mnd og 200kr avslag på første regning. Da hadde jeg allerede spart opp de 1200kr for å betale med ut fra Telenor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå