Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Mynthe Sofie Christiane Minda Tobine Othilie Elise Vilja Louisa Wilhelmina Marie Elina Ida Lucy Maja Kaja Victoria Adelaide Noen brukbare?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Elise, Elina og Victoria er de jeg liker best av disse. Mynthe, Christiane, Minda, Tobine, Vilja og Adelaide er absolutt minst likt., men hver sin smak. Lykke til med navnevalg!
Gjest Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Liker Mynte (uten -h), Sofie, Elise (Elisa), Vilja, Marie (og Mari) og Eline (med -e)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Av disse navnene liker jeg: Mynte (uten h) Tobine Louise (med e istedenfor a) Maja Kaja Jeg synes det var kjempevanskelig å velge navn til mine barn, så jeg ønsker deg lykke til
prebs Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Ida og Marie er mine favoritter her. Jeg liker også godt: Kaja Sofie Elise Maja
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Brukbare: Sofie, Elise, Marie (kjempepent), Ida, Maja, Kaja Mindre pene: Minda, Tobine, Othilie, Vilja, Louisa, Wilhelmina, Elina, Lucy Grusomme: Mynthe, Christiane, Victoria, Adelaide (og hvordan skal dette navnet fungere i norge?)
Lilleleen Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Liker: *Sofie *Christiane *Othilie *Elise *Elina *Ida *Victoria Vet ikke helt hva jeg syntes om disse: *Adelaide *Kaja *Maja *Lucy *Wilhelmina *Mynthe Liker ikke: *Minda *Tobine *Vilja *Louisa *Marie
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Mynthe: Litt for spesielt for meg Sofie: koselig Christiane: pent, men litt tungt Minda: nei Tobine: huff nei Othilie: tja... Elise: nydelig Vilja: tja Louisa: synes at det er litt tungt å si, så nei Wilhelmina: nei Marie: kjedelig Elina: nei, Eline er penere Ida: jeg liker det veldig godt, Lucy: et hundenavn for meg Maja: liker ikke, synes at det er et kallenavn ikke et fullverdig navn Kaja: søtt, men synes også at det virker som et kallenavn Victoria: pent Adelaide; nei, tungt og rart Favorittene er: Ida, Victoria og Elise
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #9 Skrevet 20. juli 2010 Liker: Vilja Louisa Lucy Ok: Maja Kaja Elise Resten likte jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå