Gå til innhold

Noen som har piercing i nippeln her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst på det, synes det er litt diirrrrrty og kult. Og lurer på om hvordan det er, om det er vondt å ta? =)

 

Har tatt piercinger før, og har tatoveringer og. Så vet litt om hvordan det er å bli stikket. Men fortsatt lurer jeg på deres erfaringer med det, før jeg drar frem puppen på et studio!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det før. Men det grodde aldri. Verket konstant. Var ikke vondt eller noe sånt, men lukta ikke noe særlig, så den forsvant fort..

Skrevet

Jeg har i begge. Den ene har vært problemfri hele tiden, den andre har verket litt. Gjør ikke vondt å ta, synes faktisk brusken i ørene gjør mer vondt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...