Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst vil jeg si, til deg Gulesider&flokken. Det er veldig leit at du skulle oppleve en innvasjon av privaten av det grove slaget.

Finnes ingen unnskyldning for dette, og jeg er fullt enig i at trakassering burde slåes hardt ned på.

Men, da det er sagt vil jeg og påpeke at diskresjon er alfa omega på et nettsted som dette. Du vet egentlig aldri hvem som gjemmer seg bak nicket.

Å legge ut nok porsonalia her til å gjenkjenne deg blant norges, snart 5 millioner mennesker vil jeg påstå er dumdristig.

Det er valg fritt å være her, og det er valgfritt å legge ut opplysninger.

Takt og tone mangler vi, helt kalt. Men nettvett er og, en fin ting!

Lykke til med oppklaring av saken! og gratulere med barn i magen!

Mvh

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Uansett hvor mye man utleverer seg på nett, fortjener man ikke å få trusler på mail og sms, og hvertfall ikke dra inn barna! Det er direkte ufint, og handler absolutt ikke om nettvettet eller mangel på, til gulesider, men til den eller de som gjør dette mot henne. Som jeg skrev til svar i den andre tråden, denne personen ville gjort dette uavhengig av hvor vedkommende fikk informasjonen sin fra.

Skrevet

Jeg er nok litt enig med deg men jeg har oppgitt en annen alder enn det jeg har, jeg har oppgitt at jeg bor i en annen by(del) enn det jeg gjør, og jeg har oppgitt et annet antall barn enn det jeg har.

Jeg snakket med en venninne i går på facebook og hun sa til meg at jeg antageligvis har blitt gjenkjent pga min hobby nemlig kaker.

Vel jeg tenker da om en person finner ut at jeg er meg og så klikker seg inn på profilen min så ville hun jo skjønne at jeg har forandret på profilen min for å bli ugjenkjennelig.

Jeg har delt helt vanlige ting med dere her inne. De som kjenner meg vet også om at jeg har vært med på en meget traumatisk opplevelse det siste året.

I stedet for å spre dritt og jævelskap, sparke en som allerede ligger nede kunne man ha holdt ting stille.

Jeg har valgt å snakke om de positive tingene her inne på dib, flotte ting som skjer i livet mitt fordi jeg og gulesider velger å leve på gleder i stedet for sorger. At noen da tror at vi fremstår mer vellykket enn det vi er kan jeg ikke noe for. Jeg tror ikke at noen her inne ville byttet liv med meg om jeg hadde fortalt hva jeg har vært vitne til det siste året.

Men jeg skjønner at de som sprer dritt er misunnelige. Hvorfor kan jeg ikke skjønne men verden er nå engang slik.

Ha en fortreffelig dag :)

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...