Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Ei venninde har utvidet hull i øra, men er usikker på om jeg liker det... Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 NOT! Men så har faren til ungen min det, megautviding og jeg syns det er uberstygt!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Kommer an på hvor stort det er. Hvis det bare er litt utvidet kan det være kult, men blir det for mye er det bare ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Kan være kult, men ikke for mye. Alt med måte.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Det er så stygt at det fortjener en premie eller hederlig omtale i guiness. Det er grusomt.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Hot ORE not haha:) Det er stilig, men ikke for stort da. Har man først begynt og utvide så er det ikke så lett og stoppe tror jeg. Som med tattoveringer. Har fire stykk, snart fem...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 HI, hvis du ikke kan skrive "or" på engelsk engang så burde du kanskje holde deg til norsk? Og nei, det er ikke særlig "hot".
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #12 Skrevet 19. juli 2010 Er vel en del trauste kjerringer her inne, ser sånn ut... Det er jo kult.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #14 Skrevet 20. juli 2010 Gud, jeg begynner å bli gammel, jeg trodde først vi snakket om utvidelse av selve hørekanalen, lissom.....skjønte fint lite en stund her, ha ha :-) Kult med litt, men blir det for stort tenker jeg med en gang på jungelstammer og leppeplater og Sting og sånn.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #16 Skrevet 20. juli 2010 Absolutt NOT! Det er noe av det styggeste jeg ser. Jeg blir faktisk litt kvalm når jeg ser det.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #19 Skrevet 20. juli 2010 Sinnsykt grellt! Ville ikke vist meg med det for å si det sånn.. og som foreldre bør man kanskje holde seg for god til sånt... Hva er forresten poenget med det? Meningsløst og styt spør du meg... tenker hasjrøykere og harrytamper med en gang. Smakløst! (er forresten "bare 21")
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #20 Skrevet 20. juli 2010 Absolutt ikke hot. Jeg synes det er ekkelt...*grøsse*
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #22 Skrevet 20. juli 2010 Det var hottere for 3 år siden, da ikke "alle" hadde det, men nå er det så mange som har det, at nå er det nesten blitt vanlig. Har selv hatt litt, utvida til 8mm, og det værste av alt er at det var skikkelig godt, en fantastisk god kløe! Har lyst til å gjøre det igjen, bare for å kjenne den følelsen igjen, men siden det er så mange som har det, så er det uaktuelt.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #23 Skrevet 20. juli 2010 NOT!!!! Det er så jævlig griseharry som du får det, sammen med å tatovere kjerringa, mannens og ungers navn på kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå