Gå til innhold

Utviding i øra, hot ore not?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninde har utvidet hull i øra, men er usikker på om jeg liker det... Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NOT! Men så har faren til ungen min det, megautviding og jeg syns det er uberstygt!

Skrevet

Ore? Wtf?

Jeg synes det er heslig..

Skrevet

Kommer an på hvor stort det er. Hvis det bare er litt utvidet kan det være kult, men blir det for mye er det bare ekkelt.

Skrevet

Kan være kult, men ikke for mye. Alt med måte.

Skrevet

Det er så stygt at det fortjener en premie eller hederlig omtale i guiness. Det er grusomt.

Skrevet

Hot ORE not haha:) Det er stilig, men ikke for stort da. Har man først begynt og utvide så er det ikke så lett og stoppe tror jeg. Som med tattoveringer. Har fire stykk, snart fem...

 

Skrevet

HI, hvis du ikke kan skrive "or" på engelsk engang så burde du kanskje holde deg til norsk?

 

Og nei, det er ikke særlig "hot".

Skrevet

Er vel en del trauste kjerringer her inne, ser sånn ut... Det er jo kult.

Skrevet

Det er helt ubegripelig stygt.

Skrevet

Gud, jeg begynner å bli gammel, jeg trodde først vi snakket om utvidelse av selve hørekanalen, lissom.....skjønte fint lite en stund her, ha ha :-)

 

Kult med litt, men blir det for stort tenker jeg med en gang på jungelstammer og leppeplater og Sting og sånn.

Skrevet

HOT fra 2-3 cm og mindre:)

Skrevet

Absolutt NOT!

Det er noe av det styggeste jeg ser. Jeg blir faktisk litt kvalm når jeg ser det.

Skrevet

Sinnsykt grellt! Ville ikke vist meg med det for å si det sånn.. og som foreldre bør man kanskje holde seg for god til sånt... Hva er forresten poenget med det? Meningsløst og styt spør du meg... tenker hasjrøykere og harrytamper med en gang. Smakløst!

 

(er forresten "bare 21")

Skrevet

Absolutt ikke hot. Jeg synes det er ekkelt...*grøsse*

Skrevet

Hun kan ikke skrive norsk heller.

Skrevet

Det var hottere for 3 år siden, da ikke "alle" hadde det, men nå er det så mange som har det, at nå er det nesten blitt vanlig.

 

Har selv hatt litt, utvida til 8mm, og det værste av alt er at det var skikkelig godt, en fantastisk god kløe! :) Har lyst til å gjøre det igjen, bare for å kjenne den følelsen igjen, men siden det er så mange som har det, så er det uaktuelt.

 

Skrevet

NOT!!!! Det er så jævlig griseharry som du får det, sammen med å tatovere kjerringa, mannens og ungers navn på kroppen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...