Gå til innhold

frk Nilsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått baby eller går du på overtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har da "leeeenge" igjen jeg :-P

Termin 28 juli, så det er hele 8-9 dager igjen (kommer an på når du ser på klokka)

Har lagt ut skrytebilde av bollemagen på bloggen min om du vil se

http://lillevakreanna.com

Så kult at du er gravid da!

Skrevet

Hei så flott da.... det er nok ikke så lenge igjen tipper jeg...men tungt på slutten husker det godt ;)

Hvor skal du føde?

Skrevet

Skal føde på Ullevål, gjorde det sist og.

Var godt fornøyd, så satser på at jeg får samme service(Les: Lystgass og epudural) denne gangen og :-P

Hvordan er formen din da? Begynt å kjenne noe graviditestsympomer enda?

Skrevet

Nei kjenner ikke noe annet enn at jeg "tror" jeg kjenner noe haha....

Gulesider har bestemt seg for å være min private trener de neste 8 mnd og mener jeg ikke skal bli 80 kg som jeg ble sist.

HUff gikk opp hele 29 kg!!!

Ullevål ja... hørt mye bra derfra... gleder meg til å høre historien din etterpå... gass og epudural høres supert ut hihi

Skrevet

Har gått opp 15kg, ikke så ille egentlig, men nå har jeg 15kg for mye i utgangspunktet :-/ Blir nok en del lange markaturer til høsten tenker jeg....

Har planer om å børste støv av joggeskoene og.

Har vært på modningsakupunktur i dag, og det har murret godt noen timer nå, håper det blir noe fart snart!

Skrevet

Skal ikke gi deg for mye håp men da jeg fikk det kom datteren bare timer etterpå... kan være tilfeldig men jordmor var sikekr på at det var akupunkturen ;)

Gi lyd da før du stikker hihi ;)

Skrevet

Han jeg går til er veldig flink, har fått skikk på bekkenet mitt tidligere i sv.skapet, så har trua! Men så langt ikke noe på gang....

Klart jeg gir lyd når(om) noe skjer! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...