Gå til innhold

Mannen min sa

Anbefalte innlegg

Skrevet

at noen genger han merker at han ikke elsker meg som han gjorde i begynnelsen. han er kald med meg, hjelper alle andre hvis de trenger det men ikke meg...

Er veldig ulykkelig, gråter flere dager i uken og har ikke noe liv.Merker at han ikke elsker meg lenger og vi var gift i bare 4 år...

Er det mulig å hjelpe til at mannen min blir forelsket i meg igjen?

Jeg elsker han veldig mye. Men jeg føler også at han ikke gjør noe for å gjøre meg lykkelig selv om jeg forklarer hver deg det jeg trenger: at vi har vår tid sammen, at han er litt varm og setter meg foran alle andre bekjente han hjelper hele tida....

Uff..jeg vet ikke hav jeg vil med dette..

Er det noen av dere som har klart å snu et sånt dårlig bilde i noe fint??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at det er klisjee prb men ..ingen som vil si noe((((((((?

Skrevet

Ehm..Her burde du vel få deg litt ryggmarg og marsjerer stolt ut av ekteskapet!

Ikke begynn å vart opp mannen og gi alt av deg selv nå..Det skal være omvendt!

Si til han at du ønsker seperasjon, og vis at du mener det! Hvis ikke pipa hans får en annen lyd da, ja da vet du at det bare er å gå..

Det er bare snakk om tid før han finner seg noe annet da likevel..

Skrevet

Meeeen er det ikke sant at for alle forsvinner den forelskelse fra begynnelse??????eller????bare for noen kanskje???????

er jeg virkelig så dum??????? jeg trodde at etter noen år så forsvinner jo den store forelskelse men ...........

Hvorfor elsker jeg han fortsatt?????

Ikveld ville jeg reise fra han ..jeg sa at jeg pakker og flytter på hotel for 4 dager for å vurdere situasjonen etterhvert og han sa ...ikke gjør det ..hvsi du gjør det så er jeg redd at jeg kan gjøre noe dumt....

Jeg innbiler meg at han elsker meg fortsatt selv om han sa at noen ganger merker han at følelsene er ikke så sterke som i begynnelsen...

vær snill å si noe!!!!!!

Skrevet

Jeg ville sett på hva jeg evt gjorde som kunne vært årsaken til dette. Noen ganger er man jo skyld i det selv, men viktig å ikke utslette seg selv for å tilfredstille partner og da. Gi ham litt ekstra oppmerksomhet, gjør deg litt ekstra tiltrekkende, prøv på å gjøre ting du ville gjort før dere var gift f.eks.

Syns det er verdt å prøve å få liv i forholdet før man bare går, men som sagt tidligere ikke ofre deg selv hvis det kun er du som forsøker å ikke ham

Skrevet

Følelser har vel med det å gå i bølgedaler, er ikke alle dager jeg synes at mannen min er så fantastisk, og andre ganger er han fantastisk. Men må ærlig si at det mannen din sier lyder litt illevarslende. Kanskje du skulle bestilt time hos familieterapeut? Tror det kan hjelpe å få luftet tanker der, istedenfor å gå og lure på hva han egentlig føler og tenker osv.

Følelsene dine blir vel også sterkere i og med at du står i fare for å miste mannen din. Been there done that..

Skrevet

Mener du at jeg kan være grunnen til at han ikke elsker meg mer? eller ting jeg har gjort? sagt????ufff...høres ut som en dum dum kjærring men setter så stor pris på svar...

Jeg ser bra ut mener jeg og andre..slank, høy, sminker meg hver eneste dag, er veldig nøye med hvordan jeg kler meg...ufff

Skrevet

forumtroll trur jeg du er etter dette innlegget.

Men svarer deg allikevel.....

Hjelper lite med et bra utseendet, hvis oppførselen din stinker.....

Skrevet

Neeeeei i all verden det er ikke forum troll...uff nei ....

Jeg tror du har et poeng der..med oppførselen...hvis jeg blir sint så kan jeg si mye myyyyyyye...Klager på alt mulig ...hvordan han ser ut(stor mage, alt mulig...

Skrevet

RYGGMARG???

Den var god. Få deg en ryggmargstransplantasjon og masjer stolt ut av ekteskapet.....

RYGGRAD heter det. I den samenhengen ihvertfall.

Skrevet

Og jeg sa mange ganger at jeg angrer på at jeg giftet medg med han..han gjør en del dumme ting..som å make fun of me foran andr...

ok..Si nå at jeg har ødelagt familien min(((((((((...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...