Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Hun er 12 mnd. Hun løper rundt og kan klatre opp på stoler, sofaen og andre tenkelige steder. Hun sier flere ord som f,eks mamma, lys, sko osv. Hun prøver å kle på seg selv, og går for å hente skoene sine hver morgen (elsker å være ute). Hun klarer å spise selv med skei, og spiser hva det skal være. Gutten min var ikke så tidlig. Vanlig at jentene er tidligere ute?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 he he..datteren min kunne de tingene hun også, da hun var 1 år. Har alltid trodd hun var litt seint ute jeg da. Iallefall sammenliknet med andre barn vi kjenner.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Alle barn er forskjellige. Min gutt var også veldig tidlig ute. Tror ikke at skjønnet har noe å si.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 jeg synes hun er flink jeg:) skjønner at du er stolt!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Sån rent statistikkmessig er jenter tidligere ute enn gutter. Synes jenta di er flink! Jenta mi gikk da hun var 9 mnd og er utrolig flink motorisk sett. Hun forstår alt man sier til henne men snakker ikke så veldig mye enda. Hun har nettopp begynt å si "Heia mamma, heia pappa", men nå er hun 19 mnd:). Jeg synes selfølgelig hun er verdens flinkeste. Den andre jenta mi begynte å snakke veldig tidlig men hun var senere ute med å gå og klatre, osv.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Barn med eldre søsken er tidligere ute enn andre, hvis jeg kab bruke egen omgangskrets som statistikk:)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 De stemmer. Barn med søsken plukker opp ting raskere enn andre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå