Gå til innhold

hva har dere gjort i ferien?


Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er mange som "bare" er hjemme eller om de fleste drar bort. dere som "bare" er hjemme, hva gjør dere på?

 

vi har tre uker + 1 dag

vi har vært på ferie i ca 12 dager. på camping ferie i sverige. kjempe deilig

så har vi "bare " vært hjemme nå siden onsdag. vi har prøvd å gjøre litt gøye ting. vi har vært på badeland, akvariet, hatt besøk av kusine og tante, hatt naboene på besøk osv

i morgen drar vi på hytten og der blir vi til torsdag mens ungene blir til lørdag. vi skal på konsert på fredag så foreldrene mine skal passe dem på hytten.

 

deretter er det jobb og barnehage igjen mandag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...