mai mammaen til to Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 lurer på om det er mange som "bare" er hjemme eller om de fleste drar bort. dere som "bare" er hjemme, hva gjør dere på? vi har tre uker + 1 dag vi har vært på ferie i ca 12 dager. på camping ferie i sverige. kjempe deilig så har vi "bare " vært hjemme nå siden onsdag. vi har prøvd å gjøre litt gøye ting. vi har vært på badeland, akvariet, hatt besøk av kusine og tante, hatt naboene på besøk osv i morgen drar vi på hytten og der blir vi til torsdag mens ungene blir til lørdag. vi skal på konsert på fredag så foreldrene mine skal passe dem på hytten. deretter er det jobb og barnehage igjen mandag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå