Gå til innhold

Har alle sex annenhver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i første pp og har nå hatt sex annenhver dag siden dag 10, nå er jeg på dag 21. Er jo greit om man har el på dag 14-15, men når jeg fortsatt ikke har utslag på el-tester så får vi vel bare fortsette? Ikke at jeg ikke liker sex altså, men vi pleier ikke å ha det så ofte... og med jobb og ei lita frøken som krever sitt så... klarer ikke helt å se at jeg skal "orke" det i mange pp til... Kanskje jeg skal begynne å tempe, da er det lettere å se om jeg har hatt el eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om vi har det ganske likt :) Er i 1.pp nå etter SA (og den gangen klaffet det på 4.pp), har siden jeg sluttet på pilla etter fødselen hatt EL rundt omkring dag 21, før det hadde jeg EL på dag 14-16. Har fått utslag på EL test 2 ganger, en gang på dag 19 og en på dag 21. Tempet i tillegg så visste at det stemte. Den gangen jeg ble gravid fikk jeg ingen utslag på el-test men hadde jo tydelig el :)

Så til det som egentlig skulle være svaret og vi har også hatt sex hver 2.dag siden dag 10, og håper EL kommer snart slik at man kan slappe av litt på den fronten :P

Skrevet

Det var planen, men så ble det 3-4 dager uten, selvsagt de 3-4 før el (det jeg tror var det, testa ikke) og hadde sex en eller 2 dager etter el. ble gravid :)

Skrevet

vi hadde sex hver dag fra den 6 til den 12 hadde eggløsning den 9 trur jeg:S testa ikke:P men trur det funka:D har fått to svakt posetive billigtester:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...