Gå til innhold

Hva spiser din 6-7-8 mnd gamle baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min frøken nekter å spise sånt som er på middagsglass. Hun spiser kun hjemmelagd grøt (feks rømmegrøt eller fløyelsesgrøt/smørgrøt. Og bestemors grønnsaksmos. thats it. Dette spiser hun med verdens største smil og er kjempe fornøyd etterpå.

Jeg har prøvd det meste nå, siden hun var 4 mnd. Hjelper ikke hvor mange ganger jeg har prøvd. Hun vrir seg unna, spytter alt ut, gråter osv.

har prøvd :havregrøt, risgrøt, maisgrøt, mange forskjellige middagsglass, fruktmos av forskjellig bær/frukter.

Det kan jo umulig dekke hennes næringsbehov fremover.

Hva prøver jeg nå? Hvordan går dere frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på 5 mnd spiser havregrøt til morgen og kvelds. De andre måltidene i løpet av dagen består av mme.

En gang i blant får hun smake andre ting som fruktmos, sviskemos..

Skrevet

Jeg har ei på 8 mnd. Hun spiser grøt til frokost og kvelds. Gjerne Nestlé sin fullkornsgrøt med eple. En skive brød til lunsj. Med levepostei, skinkeost, fruktmos eller makrell i tomat. Hun liker overhodet ikke middagsglass, men elsker all mulig slags hjemmelaget middagsmat. Fisk, kjøtt, kylling. Med grønnsaker, pasta osv.. :) Hun drikker vann til måltider, og ellers 3 flasker med ca. 150 ml. mme i døgnet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...