Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 mme innimellom. tenker viss dere skal ut p[ noe
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Nei, jeg har heldigvis nok melk til å pumpe og ha i kjøleskapet/frysen til jeg skal noe.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Trykk på shift-knappen og alt-knappen samtidig, så får du norsk tastatur igjen Jeg har aldri gitt mme. Hvis jeg skulle bort på noe, pumpet jeg meg. Nå er han så stor at han klarer seg uten morsmelk.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 n[r jeg pumper meg, s[ kommer det ut bare 40ml tilsammen, dette medf;rer til at jeg ikke orker [ pumpe. ps. gikk ikke det metoden om norsk tastatur...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Nei. Gikk bare ut på noe en gang de 8 mnd jeg fullammet, og da måtte jeg pumpe hver dag i en uke for å få nok melk Jeg ville ikke gi mme, for jeg har hørt om så mange som får sugeforvirrete barn, og jeg var redd det skulle skje med meg.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Har du forsøkt med syntocinon (ammenesespray som fås på resept)? Jeg klarer nemlig ikke få ut en dråpe uten sprayen. Hilsen første svarer.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Nei, jeg pumper meg på forhånd om jeg skal være borte noen timer. Har aldri gitt mme til mine barn, grunnen er at eldste er allergisk for kumelk så jeg vil ikke utsette de for kumelk så tidlig.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Pumping var bare å glemme for min del. Kun når jeg trappet ned på ammingen og hadde superspreng var det vits i å prøve. Jeg prøvde å gi mme med skje når jeg skulle ut på noe. Det gikk delvis. Han likte ikke mme.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Nei. Får ikke til å pumpe heller, kommer nesten ingenting ut så gidder ikke det. Men små unger kan man jo ta med seg på omtrent hva det skal være så går greit.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Sugeforvirring oppstår når babyene får flaske, uavhenging av hva som er i flasken.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 Min 2 mnd gamle baby skal til barnevakt noen timer på fredagskveld, da skal han få flaske med mme. Han fikk nå i helgen også for å finne ut om han tok flaske. Han slukte en flaske og var storfornøyd! Gikk helt fint med amming senere! Problemet var at jeg ble sinnsykt sprengt!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #12 Skrevet 20. juli 2010 Tusen takk for svar alle sammen, her blir det fast noen dager i uken at jeg er borte. Får høre på hs om jeg kan få sånn spray
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå