Gå til innhold

MinID koder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt skoleplass gjennom samordna opptak, å må jo få logga meg inn med MinID for å få svart. Bestilte koder fra skatteetaten 8.juli, som enda ikke har kommet. Har vært mye frem og tilbake over tlf med MinID og samordna opptak. Har fått beskjed om å kontakte dem 26.juli, som er svarfristen, dersom kodene ikke er på plass til da, så vil de ta det manuelt. Men kjenner dette stresser meg, veldig..

Noen andre som har bestilt koder fra skatteetaten der det har gått så lang tid før de har fått de? Har foressten fått bekreftet at de ble sendt 9.juli, så vi er jo nå på den 6.virkedagen....

(Sikkert veldig interresant lesning, men viktig for MEG, hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går vel an å bestille dem så du får dem på sms? jeg får mine koder på sms hver gang jeg skal logge div ting, men husker ikke helt hvordan det ble sånn men fulgte bare instruksjoner vet jeg

Skrevet

Joda, det går, å det har funket fint frem til for 2 uker siden. Men jeg har utenlands mobil, og de har nå problemer med å sende SMS til utlandet... Er jo derfor jeg ikke har fiksa koder før, iogmed at alt har funka helt fint, frem til nå...

Jeg veit jo ikke om jeg har kommet inn på skole en gang, får jo ikke sjekka det heller....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...