Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Er 4 uker på vei og før jeg visste noe som helst om graviditeten (var ikke planlagt) så opplevde jeg sinnsyke drømmer som jeg bare har opplevd før når jeg har vært gravid, er anpusten som en kraftig overvektig person med dårlig kondis og jeg løper på toalettet heeeele tiden. Synes dette er så voldsomme symptomer så tidlig?!? Vet ikke hva jeg spør om *ler* Har noen opplevd dette? Kan legge til at dette er min 5. så langtkomne graviditet,
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Jeg fikk symptomer før jeg i det hele tatt vurderte å teste...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Ja det er det jeg også har fått. Men jeg har vært gravid 4 ganger før og aldri opplevd å bli anpusten før et godt stykke inn i svangerskapet liksom. Hi
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Jeg hadde også en del sterke symptomer før jeg visste jeg var gravid. Men ikke alle de samme som deg da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå